Ik leef nog! - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Ik leef nog! - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Ik leef nog!

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

13 Juli 2012 | Nederland, Renesse

Ik leef nog! Ja heb gehoord dat ik te weinig stukjes schrijf dus gehoorzaam als ik ben meteen de volgende dag achter de computer zitten natuurlijk. Zo eens even kijken, familie Embregts is ondertussen geweest een midweek, onwijs gezellig. Lekker naar het strand geweest op mijn vrije dag met ontzettend lekker weer; je krijgt wat je verdiend ;-). De vogels gevoerd en gek gemaakt en veel plezier gehad.

Toen was ik die week vrijdag en zaterdag vrij en zaterdag was natuurlijk weer een wedstrijd. Word mezelf er steeds meer van bewust dat trainen misschien toch geen overbodige bezigheid is … maar goed; plezier genoeg. Met skottelbraai, hamburgers, uien, koeken en de halve warande (het leukste deel natuurlijk ;-)) kan zo’n dag niet fout gaan. Zaterdagavond na de wedstrijd weer terug gekeerd naar mijn eigen huisje. Maar natuurlijk eerst uit eten, en zondag uit eten, en maandag uit eten, en dinsdag uit eten en woensdag uit eten en donderdag uit eten……dus ik zit hier wel goed.

Vanavond komt mamalief mij weer ophalen en is het tijd om weer even in Dongen te klieren, niet lang want zaterdag en zondag uiteraard een wedstrijd.

Hier op de camping gaat alles goed, we hebben een nieuw vervoersmiddel; een golfkarretje, onwijs leuk en dus gebruiken we die voor alles :-p
Dit is al weer het einde van week 12 nog maar 8 weken en ik ben alweer klaar..gaat zo snel!
Net als verhalen op internet en in open water land trouwens hahaha.

Ik beloof dat ik voortaan wat vaker zal schrijven, sorry!

Groetjes,
Desirée

P.S.
Weer heel veel kaarten erbij, bedankt allemaal!

P.P.S
Wie komt er zwemmen als wij ons gloednieuwe mooie super zwembad hebben?!

  • 13 Juli 2012 - 10:56

    Je Mam:

    Hoi Deesje,
    Fijn dat het je zo goed gaat. Een mooie tussen beoordeling gehad dus dat komt helemaal goed. Verder staat hier alles weer klaar dus je ziet mij straks.

    Liefs je mam

  • 13 Juli 2012 - 17:20

    José De Wit:

    Excuses aanvaard!! ha, ha. Blij dat je nog leeft!! Succes met zwemmen dit weekend.

  • 13 Juli 2012 - 18:53

    Fam Embregts:

    Zeker het golfkarretje van Ina Trucker geleend, willen nog effe zeggen dat we het erg gezellig hebben gehad bij jouw op de camping.
    En Rick wil zich al vast inschrijven bij je om te komen zwemmen in je nieuwe zwembad.
    Tot zaterdag in Wijk en Aalburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 36061

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: