Mmmmmm koffie! - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Mmmmmm koffie! - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Mmmmmm koffie!

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

26 Juni 2012 | Nederland, Renesse

Zo het was een aantal dagen stil op het net! Van het weekend lekker gezwommen, met veel gezelligheid. Vorige week lekker gewerkt en zelfs vrijdag een late dienst tot half 9! Voelde ik mij even hoofdreceptie ;-).

Gisteren was het zonnetje al vroeg aanwezig dus al veel mensen waren vroeg een fiets komen huren bij mij, mijn eerste alleen-ontbijt-voorbereiding werd ook een feit. Verder veel gesocialized met de gasten en de verkoop van internet, kaarten en het plaatsen van reserveringen ging ook gewoon door. Ondertussen kwam de thee onderhand mijn neus uit dus ben ik mijzelf koffie gaan leren drinken. Ja LEREN, want ik kan me niet voorstellen dat je dit donkere sloot water uit je zelf lekker vindt haha, terwijl ik dit toch gewend moet zijn; slootwater. Ik moet zeggen zo’n cappuccino met melk en 2 suiker wordt pas vies na 3 slokken ;-)

Gisteren hard gewerkt, concert at sea komt eraan dus véél tasjes, pasjes, bandjes en kaartje moeten worden klaar gemaakt en klaar gelegd. Daarnaast gaat het “gewone camping leven” ook door, dus reserveringen, mailtjes, telefoontjes, vragen en in- en uitcheckers. Om kwart over 5 kwam de leukste gast van het hele universum en die mocht ik inchecken van Tamara, wat een eer… HOI KOEN!!

’s Avonds heerlijk wat baantjes getrokken met Koen, 7x mijn voeten tegen de rand gestoten en 24x de kant niet eens aangeraakt want me bril was een groot drama haha. Er moest getraind worden want Woensdag is het zo ver, de eerste zeetocht! En wij zijn in vorm…….bloedvorm ;-)
Net 4 overheerlijke pizza’s gemaakt en gebakken en hier zit ik dan aan mijn tosti ham kaas, die ga ik nu snel opeten anders is hij koud!!

Liefs uit Renesse
Desiree

  • 26 Juni 2012 - 14:20

    Francy:

    lieve Dees,
    zet m op woensdag in de zee!!!!
    Neem n duik voor me.
    hopelijk heb je mooi weer.
    Veel plezier en tot snel weer.
    Liefs van ons

  • 28 Juni 2012 - 16:14

    Rick:

    Hoi Dees,

    Wil effe zeggen dat we het gisteren gezellig hebben gehad bij zo'n eerste zeezwemtocht.
    Als het goed is zien we je volgende week een maandag.

    Gr fam Embregts

  • 29 Juni 2012 - 18:46

    Je Mam:

    Wij zijn weer super trots op je. Veel werken, school en van alles en nog wat en dan toch maar even die zeetocht tussen door. Knap hoor wij hebben weer genoten.

    Liefs Je Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 36061

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: