IK ZIT. Ik doe niets meer, alleen nog chips eten. - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu IK ZIT. Ik doe niets meer, alleen nog chips eten. - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

IK ZIT. Ik doe niets meer, alleen nog chips eten.

Blijf op de hoogte en volg Désirée

23 Juli 2012 | Nederland, Renesse

Een goede avond deze avond.

Een oversteek (en dus ervaring) rijker, een ziekte overleefd maar nog niet overwonnen, gewerkt, mijn wederhelft gevonden en ga zo maar door. Heb niet stil gezeten alleen stil geweest… naja op mijn blog tenminste ;-)

Vandaag heerlijk weer, strak blauwe lucht, veel zon, ver ver ver in de 20 graden en ik mocht werken. Maarja dat geeft allemaal niets. Om half 1 begonnen, vrolijk kwam een vrouw binnen zwaaiend met een boek KAN IK HEM RUILEN!? Natuurlijk kunt u dat boek ruilen mevrouw. NEE MIJN MAN! Riep ze er achteraan. Goh dat wordt lastiger zei ik, maar vooruit niets is onmogelijk misschien dat we hem in de etalage van de supermarkt konden zetten en wie weet zou iemand hem meenemen, tenminste als hij gratis af te halen was ;-).

Wat trouwens ook grappige situaties oplevert is Nederlandse spreekwoorden vertalen naar het Engels of Duits.. Then you’ve got the dolls dancing, wordt niet echt begrepen namelijk en het uitleggen maakt het niet veel beter haha.

Een andere meneer vroeg of we bij het nieuwe zwembad ook een sauna krijgen? Goh meneer daar bent u nu toch? Maar nee die krijgen we niet, de kachel aanzetten met dit weer in uw chalet of caravan helpt wellicht ook.

Alle ramen en deuren open wat het is lekker weer, heerlijk die geuren van BBQ voedsel die via onze neusgaten onze gedachten laten denken dat we honger hebben.. maar we gunnen het natuurlijk iedereen op de camping!

Ik duik even snel met mijn boek de hangmat in nu het nog lekker is, mijn mooie roze trui aan, colaatje ernaast, zakje chips binnen handbereik en een heerlijke stank kaars tegen de muggen.

Aufwiederschnitzel,
Desirée

p.s.
De kaarten blijven maar komen, leuk!

  • 23 Juli 2012 - 22:47

    Je Mam:

    Hoi Dees,

    Inderdaad het was een weekje wel maar wel heel leuk en een ervaring rijker. Het ziek zijn was natuurlijk minder maar gelukkig gaat dit weer de goede kant op.

    Liefs je mam

  • 14 Augustus 2012 - 00:19

    Johan:

    ik zit al tekijken maar ik zieniets ik hoop dat U het haalt groeten verduyn ook je moeder en vader

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 36047

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: