Klein paradijsje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Klein paradijsje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Klein paradijsje

Door: Desi en koen

Blijf op de hoogte en volg Désirée

19 December 2009 | Kenia, Nairobi

Daar zijn we dan eindelijk. Na vanmorgen om half 5 te zijn opgestaan. Vertrokken we om 5.00 richting het vliegveld van nairobi met onze persoonlijke taxichauffeur waarmee we ook naar masai mare zijn geweest. Chadrack bracht ons in 45 min. Het was dood eng en pikdonker. Er wordt altijd geadviseerd niet snachts over srraat te gaan en nu snap ik wel waarom. Namenlijk al 2 horrorverhalen gehoord die ik jullie liever bespaar.
Na dus een uur vliegen aangekomen in mombassa. Hier was Combo op ons aan het wachten. Een vriendelijke grote keniaan. Nadat we de ferryboat disaster hadden nagebootst. (ik wist niet dat er zo veel mensen op 1ferry passen) 2uurtjes rijden en we waren in diani marine village.

Maarja genoeg gekletst nu, we gaan nu het hagelwitte strand op en wat snorkelen. Ik hoop sat we de komende dagen tijd hebben voor een terugblik.

Gr ons

• 19 December 2009 - 10:28

Kristel En Sebastiaa:

hee désirée en koen. Wat fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben! En naar die horror verhalen Zijn we wel benieuwd geworden.. Haha. Nog veel plezier in kenia! En geniet ervan. Tot snel. Veel liefs kristel en sebastiaan

• 19 December 2009 - 11:50

Frank :

hoi desiree hoe gaat het daar meisje.ja ik heb het toch gezegd dat je daar moet uitkijken er lopen heel wat dwazen rond daar dus blijf goed op je hoeden deesje. ik hoop wel dat je het daar heel leuk hebt geniet er maar van ik gun het je van harte.het zal wel lekker warm zijn daar nou hier ligt een pak sneeuw en we krijgen nog veel meer. doe het rustig aan daar en wel uitkijken want ik wil je wel weer heelhuids terug zien in nederland.de groetjes van mij en yoery doei

• 19 December 2009 - 11:54

Je Mam:

Hoi Dees en Koen. Eindelijk een beetje op de bewoonde wereld naar een nachtelijk avontuur. Ik ben wel blij te horen dat er steeds kenianen zijn die jullie opvangen en begeleiden. Geniet deze laatste dagen maak nog wat mooie foto's voor ons en geniet vooral van het weer want er zal straks een verschil zijn van 45 graden. We zullen jassen en mutsen meenemen.

• 19 December 2009 - 12:56

Fam. De Jong:

Hey dees en Coen. Eindelijk jouw profiel gevonden. Lees net de verhalen, prachtig, indrukwekkend maar ook heftig en een beetje eng.Hier zie je al die beesten achter tralies! Nu nog een paar daagjes genieten van de zon en de zee. Geniet er nog van en een goede reis terug. xxx

• 19 December 2009 - 14:33

Lian:

He Dees en Koen, terwijl jullie de heerlijke witte stranden van kenia bezoeken, hebben we vanochtend een gezellig ontbijt gehad met alle zaterdagzwemmers. Amy en Nicky zijn aansluitend gaan schaatsen met Eva en Manon. Voor mij een mooi moment de site weer eens te bezoeken en de reisverhalen te lezen. Ben ook benieuwd naar de horror verhalen, maar ook naar de verdere verhalen en de foto's. Geniet nog lekker de komende dagen en we zien jullie misschien donderdag en anders na de kerstdagen.
    Veel plezier nog. Groetjes Lian

• 19 December 2009 - 15:26

Daphne:

Hey desiree en koen.
    Zo te horen hebben jullie het wel naar jullie zin. Ik volg jullie natuurlijk op waar ben jij nu. echt mooie verhalen ben benieuwd naar je verhalen als je terug bent alleen zie ik je pas na de vakantie :(. Heel veel plezier nog en goed oppassen he.
    doeidoei.
    Liefs Daphne

• 20 December 2009 - 14:08

Jolanda:

Hoi Desiree en Koen,
    als ik het allemaal zo volg is dit een reis om nooit te vergeten met heel veel indrukwekkende gebeurtenissen, die op jullie pad komen. Geniet nog van"alweer" de laatste 3 dagen daar en ben voorzichtig!! lieve groetjes Gerard, jolanda, marceline, Niels de Cloe

• 20 December 2009 - 15:32

Tinky:

Hai,

Hier een berichtje uit een wit Dongen. Ja hier is het ook wit maar dan van de sneeuw, ziet er leuk uit. Nu zullen jullie lekker op het strand liggen en wij zitten lekker warm bij de kachel.
    Geniet er nog maar even van samen en we horen alle verhalen wel als jullie thuis komen.

Liefs Sandra & Yvo

• 20 December 2009 - 22:53

Amy,Nicky,Lian,Marc:

al op de koffie geweest bij je mam en t verhaal over de beestjes in t eten al gehoord; t zonnige weer is mooi, maar je mist wel t pak sneeuw hier
    veel plezier nog allebei

• 21 December 2009 - 11:45

Louisa & Kees:

Hoi Désirée.
    Hier een klein berichtje van ons.
    Wij hopen dat het een leerzaam en fijne reis geweest en nog is.
    Zoals wij gelezen hebben heb je de mooie en minder mooie meegemaakt.
    Geniet er nog maar van.
    En hopelijk een goede en behouden terug reis. tot ziens

• 21 December 2009 - 18:43

Pedro:

Jij het hagelwitte strand en snorkelen en ik witte sneeuw en sneeuwschuiven. Ruilen?

Nog veel plezier en geniet ervan.

PS. Het verschil met Nederland is maar "enkele" graden.

Groetjes, Pedro en rest vd Familie