zwemmen, safari, uit eten te veel om op te noemen. - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu zwemmen, safari, uit eten te veel om op te noemen. - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

zwemmen, safari, uit eten te veel om op te noemen.

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Désirée

17 December 2009 | Kenia, Nairobi

Toch nog maar een berichtje van Corina. We zijn inmiddels weer een paar dagen verder maar volgens mij hebben Koen en Desiree nog geen internet verbinding gevonden. Maandag 14 december hebben ze een zwemtraining gegeven en een safari geregeld van 2 dagen en tickets voor Mombassa. Dinsdag 15 december na mijn idee een groot avontuur. Om 6.00 uur vertrokken met de auto en een reisleider om twee dagen erop uit te trekken. Vele en mooie dieren gezien en van heel dichtbij. Op dinsdagmiddag kreeg ik namelijk een smsje met o mam er was net een leeuw dicht bij mij een foto gemaakt en toen snel verder. Ja en dan zit je thuis kilometers ver weg het enige wat ik kon bedenken doe vannacht je rits van je tent goed dicht. En dat is gebeurt want s'morgens kreeg ik weer een berichtje op 7.00 mam ik ben kleine leeuwtjes aan het spotten ze zijn toch schattig. Dus na mijn idee zijn het twee hele mooie dagen geweest.Dat was dus tevens woensdag 16 december. Sávonds terug gekeerd en heel moe om 21.30 in slaap gevallen om op donderdag 17 december om 9.30 wakker te worden. Dus wat bij slapen was denk ik hard nodig.
Vandaag zijn Koen en Desiree op een school gaan kijken en weer een zwemtraining gegeven. Sávonds uit eten geweest met Agnes en Wouter en wat ik begreep echt afrikaans en mooie foto's gemaakt. Morgen 18 december gaan ze een farm bezoeken dus later meer en hopelijk is dan Desiree en Koen aan het woord want die zullen het vast met meer passie kunnen beschrijven.

  • 18 December 2009 - 00:53

    Tom VdH:

    Thx voor de update ;) Zo te horen loopt alles lekker en zullen jullie wel uitgeput zijn van alles als jullie terug komen. Moet toch een klap in je gezicht zijn als je dan naar een wit/koud Nederland terugkeert. Ik hoop dat je binnekort een internetbron vind om nog wat details te beschrijven.
    nog veel plezier de komende dagen

    Xx Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 36053

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: