toch langer in Kenia - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu toch langer in Kenia - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

toch langer in Kenia

Door: Corina

Blijf op de hoogte en volg Désirée

22 December 2009 | Kenia, Nairobi

Balen,Balen en nog eens balen. Waar we bang voor waren was het weer dat roet in het eten zou kunnen gooien en dat Desiree en Koen niet naar huis zouden kunnen. Niets was minder waar het weer was goed dus wij al blij dat we woensdag onze wereld reizigers op zouden gaan halen in Amsterdam. Tot dat we vanavond een smsje kregen de vlucht gaat niet door want........... geen verlichting op de startbaan. Nu bivakeren Desiree en Koen in Narobi op het vliegveld in de hoop dat ze morgen om 7 uur die tijd daar als nog kunnen vertrekken en dan zijn ze er nog niet want ze hebben een tussen landing in Frankrijk dus ook daar missen zij nu hun aansluiting. Morgen hopen Desiree en Koen meer te weten over de vlucht ook in Frankrijk en voor ons wordt het dan Amsterdam of Frankrijk maar dit zal allemaal stukken later worden als ze morgen althans om 7 uur de lucht in gaan. Later meer..........