Home, sweet home - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Home, sweet home - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Home, sweet home

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

24 December 2009 | Nederland, Dongen

Na de tien uur vertraging in Nairobi en het verzetten van onze vlucht in parijs dachten we dat we eindelijk naar huis konden maar helaas.. Mijn koffer was er niet.. Daar nog een paar uurtjes gewacht maar hij kwam maar niet.. Wat formulieren ingevuld en zonder souvenirs en spullen naar huis gegaan. Niemand wist waar hij was.. Onderweg en thuis aan een stuk door mijn verhalen verteld en ondertussen de foto's op de computer gezet. Na een tijdje konden we de 73O foto's gaan bekijken. Jullie hebben hier een beetje kunnen volgen wat we hebben gedaan en hoe we het hebben gehad. Maar mocht je een gaatje hebben is het echt de moeite waard om even langs te komen en een live verslag te horen en de foto's te zien al zeg ik het zelf.
Ik wilde nogmaals even iedereen bedanken die deze weblog gevolgd hebben, mij hebben gemaild, gesmst en wat dan ook! Ik vond het ook super dat iedereen zo mee leefde . Daarbij was het helemaal te gek dat er al heel veel mensen langs zijn gekomen en dat er nog heel veel mensen langs gaan komen!
En tot slot, kregen we een paar uurtjes geleden het bericht dat me koffer terecht is en morgen wordt afgeleverd! Heb ik dus toch kleren die ik aan kan met kerst hahaha!
Fijne feestdagen en heel veel liefs!

  • 24 December 2009 - 20:43

    Je Mam:

    Lieve Dees en Koen,
    Na veel gedoe wat voor jullie natuurlijk niet leuk was om zo die grandioze 2 weken te moeten afsluiten waren we heel blij dat jullie waren aangekomen. Het was heel jammer van de koffer maar jullie waren voor ons het belangrijkste wat binnen moest komen. We hadden s'nachts nog wel gezellig op msn zitten schrijven om voor jullie de tijd wat sneller te laten gaan maar als dan die deuren open gaan..... dat was geweldig. Liefs

  • 24 December 2009 - 20:44

    Lisette Trommelen:

    hey Dees,

    je bent er gelukkig weer, de foto`s zijn heel mooi die ik al gezien heb. ik hoor de verhalen nog wel, fijne kerstdagen.

    groetjes Lisette

  • 25 December 2009 - 08:20

    Sandra:

    Ik geloof er niks van dat al je kleren die je hebt in je koffer hebben gezeten, jou kennende zul je echt nog wel kleren je kast hebben hangen hahahahah.

    Meis volgende week kom ik samen met yvo een bakkie doen om alle verhalen te horen en foto's te kijken.

    Tot snel weer,

    enne fijne dagen met iedereen

  • 25 December 2009 - 09:37

    Elke:

    Wat een avontuur zeg!
    Gelukkig zijn jullie weer veilig thuis. Ik vond het leuk om jullie reisverslagen te lezen.
    Fijne feestdagen.

    Liefs Elke

  • 27 December 2009 - 16:21

    Laurissa:

    Hee dees(L)

    gelukkig dat je koffer gevonden is!
    ik vond de reisverslagen heel leuk om te lezen!
    Tot snel (L)

    xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dongen

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 36061

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: