Slapen op een vliegveld - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Slapen op een vliegveld - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Slapen op een vliegveld

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Désirée

23 December 2009 | Kenia, Nairobi

Jaja daar zitten we dan. Ruim van te voren aanwezig en dan toch niet kunnen vliegen omdat de startbaanverlichting het niet doet. Kenya Airways heeft daarom besloten niet uit te vliegen vanwege de veligheid. Mijn vraag is nu alleen: waarom vliegen klm,ba, en nog een maarschappij dan wel? Omdat hun het wel aandurven.

Nu we hoorden dat we niet konden vliegen zijn we gaan proberen met klm mee te vliegen. Er waren ren slotte nog 10 stoelen vrij. Dit leek ons een makkelijke oplossing. Niets was minder waar. Kenya Air wilde onze tickets niet vrijgeven waardoor klm ons niet kon opnemen.

Dan maar overnachten op het vliegveld. Deesje ligt nu te slapen en heeft net ook al 2 ogen dicht gehad. Ik kan zelf niet slapen in zulke stoelen en wil ook graag op de tassen passen. Een fransman was zijn tas alweer op mysterieuze wijze kwijt. Heel raar dus.

Allemaal weltrusten, dat proberen wij hier ook. Onze vlucht gaat om 0645 naar parijs maar over een aansluiting weten wij nu nog niets. Pole pole zeggen ze hier.

Dus misschien tot vanmiddag/ avond.

Gr koen en een beetje van de slapende reus naast mij

• 22 December 2009 - 23:06

Het Thuisfront:

Ook hier wordt weining geslapen hoor Koen maar ik vind het al een prettig idee dat je mijn kleine reus en jullie bagage goed in de gaten houd. Wij gaan morgen meteen bellen om te kijken of jullie een vervolgvlucht hebben in Frankrijk anders halen wij jullie daarop. Nog even volhouden wereldreizigers van me.
    Liefs XXXXXX

• 23 December 2009 - 16:12

Sandra:

Hey hallo daar of ergens onderweg,

Las net jullie berichtje, jeetje is ook wat zeg. Niet kunnen vliegen hoop dat jullie snel en veilig thuis komen.

De rest horen we als jullie weer op hollandse bodem zijn.

Take care en tot snel.

Liefs San & Yvo

• 23 December 2009 - 18:42

Marc:

Relax: pole pole
    Gebeurt t vandaag niet, dan morgen maar; had je nu maar bij psv gezeten , die hebben heel veel lampen over voor 't vliegveld
    Sterkte Desiree en Koen!

• 24 December 2009 - 15:21

Elly:

Das balen daar op het vliegveld, ik hoop dat jullie snel een vlucht terug hebben

• 24 December 2009 - 18:45

Sandra:

Koen en Dees,

Ben blij dat jullie weer veilig thuis zijn. Geniet van de kerstdagen en we zien elkaar snel weer.

Liefs Sandra & Yvo