Bij Dees op de camping - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Bij Dees op de camping - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Bij Dees op de camping

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

24 April 2012 | Nederland, Renesse

Vandaag dag 2.
Maar laat ik even beginnen bij het begin.

Na een heeeeele lange stilte op mijn waar ben jij site heb ik besloten (ideetje van Berna) om deze site/weblog weer op te pakken. Want ik ben voorlopig niet thuis.

Ondertussen studeer ik aan de NHTV, toerisme en recreatie, erg leuk, leerzaam en gezellig en in jaar 2 moet men op stage. Gezien het feit dat ik nog niet al te vaak van mijn papa en mama ben gescheiden voor een lange tijd vond ik 1 verandering al genoeg, daarom geen verre landen, maar misschien in jaar 4....

Camping de Wijde Blick in Renesse is mijn stage plaats. Enorm gezellig, mooi, schoon, leuk en iedereen is vriendelijk.

Zondag hebben me vader, moeder zus en Rob mij in het verre Zeeland achtergelaten. Want gisteren was dag 1. Het meisje wat mij moest inwerken was niet aanwezig daarom had ik gister al mijn eerste middag vrij te pakken. Natuurlijk is dat met het Zeeuwse zonnetje geen straf. Toen kwam 's avonds het koken... haha niet dus, Koen kwam lekker koken dus dat was een super meevaller, lekker gegeten en een leuke avond gehad dus.

Vandaag dag 2
Hard gewerkt, al zeg ik het zelf. Veel verschillende dingen gedaan en geleerd. Zelfs in het Duits, Frans en Engels! Met mijn taalvaardigheden zit het na mijn stage periode dus ook wel snor. Toen ik de post moest halen zag ik er iets leuks tussen zitten, een kaartje uit Dongen! Die pronkt nu lekker op mijn prikbord.

Wat betreft mijn caravan, ik heb alles wat ik nodig heb, heb hem een beetje "gepimpt" en verder... zachtjes tikt de regen op mijn caravan :-) ('s nachts hé, want overdag schijnt de zon!)

Nu ga ik opzoek naar voedsel haha, ik zal vanaf nu iedere dag of om de paar dagen een update geven.

Liefs vanuit Renesse.

p.s.
Sommige lachen zelfs al om mijn grapjes, dus dat zit wel goed toch? ;-)

  • 24 April 2012 - 16:58

    Koen:

    Je gaat je nog thuis voelen in je caravan. ;-) Gaat goed komen aankomende halve jaar!!

    Groetjes!

  • 24 April 2012 - 17:42

    Je Mam:

    Ziet er goed uit en inderdaad een goed idee van Berna. Blijven wij toch op de hoogte. Nog lekker gegeten vandaag.
    Liefs

  • 24 April 2012 - 19:11

    Tineke:

    dat gaat daar helemaal goed komen meis, het ziet er leuk uit , en als het weer lekker word kun je af en toe nog een duik in het zwembad nemen. leuk dat we je zo een beetje kunnen volgen. heel veel liefs van ons allemaal xxxx Tineke

  • 25 April 2012 - 05:56

    Francy:

    Hoop dat je je draai snel kan vinden, maar daar zal dat zeeuwse zonnetje je bij gaan helpen, :D Tot snel en geniet van elke dag in je crib :P liefs van ons allemaal

  • 25 April 2012 - 15:58

    Berna:

    hoi dees die eerste zin bij dees op de camping heel leuk het zou de titel van een boek kunnen zijn.
    ik vindt het leuk dat je dit weer hebt opgepakt dan kunnen we een beetje volgen wat je allemaal beleefd.
    hopelijk ben je snel gewend,ik wens je een fijne stage periode met veel goed weer (dan hebben wij dat ook)
    groetjes berna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 36088

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: