Het gaat KEI goed hier - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Het gaat KEI goed hier - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Het gaat KEI goed hier

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

26 April 2012 | Nederland, Renesse

Om maar even in zijn Brabants te blijven; het gaat KEI goed hier.

Gisteren op de receptie gewerkt; tasjes gemaakt, de financiën gedaan, reserveringen gedaan en een MIJLPAAL: MIJN EERSTE EN TEVENS TWEEDE RESERVERING VIA DE TELEFOON GEHAD!

's Avonds lekker aan het kokkerellen geweest en het was nog lekker ook. Witte rijst met kip in zoet-zure saus. Toppertje dus.

Vanmorgen lekker uitgeslapen want hoefde pas om kwart voor twee te beginnen. Een cursus social media stond op de planning. Maar werd gebeld dat het verplaatst was naar vier uur en om half vijf hebben we gebeld om te vragen waar hij bleef. Hij vroeg ons hetzelfde want wij zouden naar hem komen dacht hij... dus een nieuwe datum gepland haha.

Om kwart voor vijf naar mijn daddy gebeld dat ik klaar was, toen is hij nog wat spullentjes en boodschapjes komen brengen, de schat. Daarna hebben we heerlijk wat gegeten in Renesse en nog een tourtje door de buurt gedaan (Burgh Haamstede, strand en wat doodlopende straten)

Nu nog wat socializen en daarna weer lekker mijn bedje in want morgen sta ik om 8.30 fris en fruitig (hopelijk) voor de eerste keer in "Blicksem"!

Liefs uit de caravan.

p.s
Nog steeds vollop zon hier, dus ik zou zeggen; reserveer snel een plekje en wordt mijn buurman/vrouw ;-)

p.p.s
Deesje hangt haar handdoeken te drogen in haar caravan, alle kastjes hangen vol. Papa is het daar niet mee eens want dat droogt zo niet.. dus pakt alle handdoeken en hangt ze buiten. Heb hem net even gebeld, of ik ze binnen mag halen gezien het feit dat het regent..... dat droogt goed hoor dat buiten hangen :-)

  • 26 April 2012 - 19:37

    Je Mam:

    Fijn te horen dat het goed gaat en dat je niet om komt van de honger. Zo zie je maar dat het toch allemaal gaat lukken. Je hebt het lekker druk en steeds nieuwe dingen. Hier is het een stuk minder druk in huis maar dan komt nu eindelijk je trui af.

    Liefs

  • 27 April 2012 - 10:20

    Carla:

    Leuk om te lezen Desiree. Ik heb mij aangemeld op waar ben jij nu!

    Heel veel plezier met je stage.
    Ramona en Carla

  • 27 April 2012 - 15:53

    José De Wit:

    Het gaat je vast allemaal lukken daar. Zo wordt je een hele zelfstandige meid (kan je zus nog een voorbeeld aan nemen ha, ha) Heb je wel genoeg tijd om te trainen om in augustus het kanaal over te zwemmen?
    Succes en groetjes van José

  • 27 April 2012 - 17:29

    Désirée Emmen:

    wat een leuke reacties :-) !

    Dank je wel Carla en Ramona.

    José, vanaf zaterdag is het zwembad op de camping open en ik mag zwemmen wanneer ik wil dus dat is wel ideaal. Verder zit de zee op 1,5km afstand en komen er wat mensen met mij mee trainen want alleen ga ik natuurlijk niet in zee haha.

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 36088

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: