Misschien toch maar gaan trainen... - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Misschien toch maar gaan trainen... - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Misschien toch maar gaan trainen...

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

19 Juni 2012 | Nederland, Renesse

Gister na een weekend wat bestond uit zwemmen weer aan het werk.

Hoe het zwemmen ging? Zaterdag afgereisd naar Vriezenveen. Eerst het kanaal ingesprongen voor de 1kilometer masters, jaa ik begin al echt mee te tellen met mij 19 jaar, (klein beetje illegaal want de categorie begint bij 20+ maar in november ben ik een echte twintiger! Ik werd hier 2de van de 20+’ers, of zoals andere masters mij noemen; jonkie. Vriezenveen is nooit echt mijn baan, ik vind het er altijd zwaar, maar dit kan ook aan mijzelf liggen gezien het feit dat ik liever lui ben dan moe. Omdat dit laatste meer dan waar is heb ik het bij de 3km helemaal anders gedaan en ben ik eens een keer niet voorop gegaan. Toch nog een mooie 2de plek. Ondertussen veel plezier en grapjes onderling.

Zondag afgereisd naar Spaarnwoude, de wedstrijd die we nooit kunnen vinden en dit keer dus ook niet…. GELUKKIG bestaat er social media en kwam het verlossende antwoord met een straatnaam van Carla.

Daar aangekomen ging de trend die zaterdag was ingezet onderling zondag gewoon weer verder. Eerst de 1km masters, een mooie 1ste plek bij de “jonkies”, gevolgd door een niet normaal zware 2km. Met een 3de plek, meer dan tevreden.

Gisterochtend weer op tijd uit bed om aan het werk te gaan. We hebben een nieuwe collega erbij, LEUK! Ik heb haar gisteren en beetje wegwijs gemaakt in/rond/bij/over Blicksem.

’s Avonds nog even een duik genomen samen met koen in het zwembad! Na 5 banen vlinder had de enige andere persoon buiten wij het opgegeven, heb ik me 6 keer verslikt en was de zee rustig in vergelijking met het zwembadwater.

Daarna een sprintje gedaan om te bepalen wie de shampooflessen moest gaan halen uit de caravan (het was koud en we waren ze vergeten) ik zal de uitslag niet vertellen maar ik heb daarna de flessen gehaald :p.

Maar die glijbaan staat daar altijd zo verleidelijk in het zonnetje naast het zwembad en ik ben er nog NOOIT afgeweest. Ik kon het niet laten en roetsjte zo naar beneden! VRESELIJK koude billen, niet normaal, er kwam dus leiding water uit die glijbaan…
Daarna heerlijk warm gedoucht en soep en aardappels met boontjes gegeten.

Liefs uit de caravan

  • 19 Juni 2012 - 10:48

    Carla:

    Ach ja zoals ik al eerder vertelde we zijn op de wereld om mekaar te helpen niet waar!!!

  • 19 Juni 2012 - 12:55

    Je Mam:

    Deesje wij zijn super trots op jou. Stage lopen voor je zelf zorgen, proberen te trainen wat tot nu toe nog niet echt gelukt is en dan zo uit de verf komen afgelopen weekend petje af. Er plezier in blijven houden is zeker zo belangrijk.

    Liefs je mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 36061

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: