Vrijdag ochtend - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Vrijdag ochtend - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Vrijdag ochtend

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

15 Juni 2012 | Nederland, Renesse

Onwijs hard klettert de regen op mijn caravan, past niet echt op de melodie van Rob de Nijs, maar is niet minder waar. Vervolgens als een echte New Kids ganger over de camping gestrompeld in me trainingsbroek met sokken in me slippers. Achja ontzettend fout, maar wanneer het koud is mag alles. Vandaag gaat ons EK-jurkje de deur uit, ik zal niet verklappen van welk biermerk en dus over welk jurkje het gaat ;-), dus met een beetje geluk komt hij zaterdag aan als we hem vandaag op tijd opsturen en dan kan de ontzettend gelukkige winnaar hem zondag aan. Voor de eerste en gelijk ook laatste keer waarschijnlijk :-p. Vandaag 15 juni is de dag dat mijn pappie 25 jaar omringd is door slopers die verkocht worden onder de naam Jaguar, hihi grapje, als ik later groot ben koop ik ook zo’n auto waarschijnlijk ga ik er dan ook meteen in wonen, kun je daar een hypotheek op nemen?

Gisteren was het een beetje the day after met een zeer negatieve nasmaak van het voetbal. Dus met een stalen gezicht heb ik geantwoord dat ik niet weet wat er woensdag avond op tv was, dat ik zeker geen voetbal heb gekeken en ik ook echt niet zo’n supporter/fan ben dus dat winnen of verliezen voor mij gelijk staat….. :-p

’s Avonds als een dwaas met Koen in de zee gaan trainen, buiten het feit dat iedereen zijn winterjas aan had en we het met kleren aan al koud hadden, toch lekker een stukje gezwommen. Echter als Koen in zee ligt is hij weg..niet bij te houden :-p. Daarna lekker uit eten geweest.

Drie maal het maandmenu, of er een ander sausje bij mocht vroegen wij (want papa lust álles ;-)). Of we gek waren en net haar pincode hadden gevraagd reageerde de serveerster met bolle ogen “NEE, het maand menu kan niet worden aangepast, nee, dat is zo standaard, nee dat is zo samengesteld, nee dat kan ik niet vragen in de keuken!”. Goh mevrouw “Nee dat gaat niet meneer” was genoeg geweest. Het schaaltje friet krijgt normaal één persoon en zit denk ik niet erbij per maand menu. Of we een extra bakje friet mochten was de vraag, daaraan toegevoegd; “Of kan dat niet bij het maand menu?” Lichtelijk pissig vervolgde madame haar weg naar de keuken. Volgens mij kostte dat bakje friet gisteren avond de hoofdprijs, maar wij waren al lang blij dat haar ogen dit keer wel in haar hoofd bleven.

Vanavond keer ik weer huiswaarts en heerst er weer RUST in Zeeland ;-)

Liefs

  • 15 Juni 2012 - 16:20

    Je Mam:

    Hoi Deesje,
    Ik zit lekker bij jou in de caravan heb wat opgeruimd en de was ingepakt dus als je klaar bent kunnen wij naar het Brabantse land.

    Liefs je mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 36061

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: