Emmen en Florijn zullen twee weken in Kenia zijn - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Emmen en Florijn zullen twee weken in Kenia zijn - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Emmen en Florijn zullen twee weken in Kenia zijn

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Désirée

24 November 2009 | Nederland, Dongen

Zoals vorige jaren zijn Koen Florijn en ik ook dit jaar weer gestart bij de open waterwedstrijden. Bij een van de wedstrijden, Rondje Noordereiland, was de eerste prijs een geldprijs voor jezelf en €1OOO om te besteden aan een goed doel. Dit goede doel moest te maken hebben met, erg toepasselijk.... water!

Aangezien Koen een toppertje is (en tevens mijn trainingsmaatje) heeft hij deze wedstrijd gewonnen en kon hij de eerste prijs in ontvangst nemen.

Nu hebben wij in Nederland water genoeg maar in andere delen van de wereld is dit anders. Aangezien Koen mensen in Kenia kent die daar een project gestart zijn, kwam hij op het idee dat project te steunen. Dit kon aangezien het project een watertank nodig had om het gebied te voorzien van water, dit project heeft dus te maken met water zoals gevraagd werd.
Tevens hebben ze een zwemschool opgericht wat perfect aansluit bij zijn hobby.

Koen is uitgenodigd om te komen kijken hoe dit project in zijn werk gaat en hij heeft mij uitgenodigd om deze reis met hem te maken, wat ik natuurlijk erg leuk vind!

Geld heeft men nooit genoeg dus ben ik (om ook mijn steentje bij te dragen) naast deze €1OOO nog meer geld aan het inzamelen. Dit doe ik door middel van collectebussen, mocht je zo'n bus niet tegenkomen maar dit doel wel willen steunen, kun je me altijd een berichtje sturen.

Wij vertrekken op 11 december en zijn daarom al gestart met de verplichte inentingen, het slikken van de eerste malaria pillen en de benodigde papieren in orde te maken.
Onze tickets zijn ook al geboekt (bedankt pappie :P!!)
We vliegen om 15:15 vanaf Schiphol naar Parijs waar we rond 16:35 landen en vanuit daar vliegen we om 19:30 rechtstreeks door naar Kenia waar wij in Nairobi hopen te landen om half 6 in de ochtend ( jaa je moet er wat voor over hebben )
Daar worden wij opgehaald door Agness en Wouter, onze gastouders en projectleiders in Kenia.

Maar eerst wachten er nog een paar spuitjes en pilletjes op me ( die ik met mama aan mijn zijde trotseer :D )

Ik zal deze site up to date houden, zodat jullie mij kunnen volgen in het verre Kenia.

Liefs,
Désirée

  • 24 November 2009 - 19:15

    Corina Emmen:

    Lieve Desiree,

    Het begint al te korten want het is zo 11 december. Het zal een reis worden om nooit te vergeten.
    Liefs je mam.

  • 24 November 2009 - 19:29

    Tom VdH:

    :D kga je zkr volgen ^^
    (K)

  • 24 November 2009 - 19:50

    Alex:

    whaha luek maak het gezellig en ik weet niet zo veel te zegen aleen dat het trainen dan sppr saai gaat worden

  • 24 November 2009 - 21:32

    Klaas:

    zozo deesssj

    is het je nog gelukt vanavond ook, helemaaal niet zo moeilijk toch:D

    xx

  • 25 November 2009 - 08:28

    Sandra:

    Hey Dees,

    Ben blij dat je een site hebt gemaakt. Ik blijf toch wel op de hoogte via mams maar is toch leuker om het te lezen hoe jij het ervaart samen met Koen.

    Ik blijf je site zeker volgen.

    Cu @ de Vennen

  • 25 November 2009 - 08:51

    Berna:

    dit ziet er al heel leuk uit heel mooi gedaan en erg veel te zien ik zal je met plezier volgen op je reis
    groetjes berna

  • 26 November 2009 - 15:04

    Lisette:

    Hoi Dees,

    wat een goed idee van deze site, ik ga je verhalen zeker lezen, ben zeer benieuwd.

    groetjes Lisette

  • 29 November 2009 - 13:42

    Marjola:

    Hoi deesje,

    Ik vind het super van jouw dat jij ook aan het goede doel mee doet en ik hoop dat heeeeeel veeeeel mensen geld in die bus doen . gewoon een biefstukje minder met kerst of een paar vuurpijlen minder met oudjaar.
    Geniet van je reis.

    Groetjes marjola


  • 10 December 2009 - 19:18

    Bob En Lisette:

    heeey dees

    Heel veel plezier in Kenia met koen!!!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dongen

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 36061

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: