Bijna klaar voor vertrek.... - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek.... - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Désirée

29 November 2009 | Nederland, Dongen

Vandaag hebben Koen en ik de weekplanning gemaakt, hij is nog niet helemaal zeker omdat er nog een paar dingentjes bevestigd moeten worden, maar tot nu toe ziet het er als volgt uit;

Zaterdag 12 december
We komen om maar liefst 6:00uur aan! Dit mag de pret niet drukken, maar deze dag gaan we een beetje acclimatiseren.

Zondag 13 december
Zijn we vrij en gaan kijken wat er in de buurt te doen en te zien is

Maandag 14 december
Gaan we naar de zwemles kijken en naar de zwemclub van Nairobi

Dinsdag 15 december
Gaan we een kijkje nemen bij de buitenwijk Kibera waar een project is voor straatkinderen

Woensdag 16 december
Deze dag gaan we waarschijnlijk naar het ziekenhuis (maar dat moet Koen nog even precies regelen)

Donderdag 17 december
Kijken bij een basisschool en daarna naar de zwemles

Vrijdag 18 december
Gaan we naar de farm

Zaterdag 19 december
Zijn we weer een dagje vrij

Zondag 20 december
Zijn we vrij maar moeten we ook onze spullen pakken want om 19:00uur vertrekt onze slaaptrein naar Mombasa!

Maandag 21 december
Heel de dag in Mombasa en om 19:00uur de slaaptrein weer terug naar Nairobi

Dinsdag 22 december
Alle spullen bij elkaar zoeken en inpakken want het feest is bijna ten einde, om 22:55 vertrek het vliegtuig weer richting het koude (inmiddels bijna Kerstmisvierende Nederland)

Woensdag 23 december
Verwachten we terug te zijn in Nederland waar papa en mama met smacht op onze cadeautjes vanuit Kenia staan te wachten ( en stiekem ook wel een beetje op ons zelf ;) )

Verder gaan we een van de vrije dagen, kijken of Wouter ons een rondleiding kan geven.


Verder wilde we ( en de mensen uit Kenia ) de mensen die bij de Dongense een bijdrage hebben geschonken bedanken!!!

We hebben besloten het geld woensdag de 9de te tellen en over te maken dus tot die tijd zijn de bussen te vinden!

Ook hebben we al een kijkje genomen naar het weer, in Nairobi zo'n 25°C en in Mombasa 32°C, en dat vinden wij natuurlijk heel erg :D !!?

Liefs,
Désirée

  • 29 November 2009 - 20:16

    Je Mam:

    Het ziet er goed uit en jullie zullen wel veel te vertellen hebben als jullie terug zijn.
    En woensdag 23 december staan wij inderdaad met smacht te wachten.

  • 29 November 2009 - 20:26

    Kirsten:

    liefste!!
    ik ben zo jaloers he! neem mij gewoon meehee!
    najah iig heeel veel plezier en geniet ervan;)
    Xxx loveyouuu

  • 01 December 2009 - 10:51

    Elly:

    Ik ga jullie volgen hoor, heel erg spannend allemaal!

  • 01 December 2009 - 14:46

    Tinky:

    hebben jullie nog een fotograaf nodig om jullie verslag kracht bij te zettent met foto's?

    Tinky

  • 01 December 2009 - 20:57

    Tom:

    25 tot 32 graden? ach, wat zielig. zit ik in frankrijk met mijn super -5 :S maar ja jij laat dat de pret niet bederven denk? X

  • 02 December 2009 - 12:50

    Jan:

    Hallo Dees,
    Ik zit op mijn werk even naar je reisverslag te kijjken. Ziet er allemaal heel leuk en spannend uit. Ik denk wel dat jullie mij als begeleider mee zouden moeten nemen.
    Ik ga jullie wel volgen via deze site.
    Groetjes Jan.

  • 03 December 2009 - 15:01

    Joost Mulder:

    Maasterlijk. NYC is following you!

  • 06 December 2009 - 10:54

    Bianca:

    Hey!

    Het aftellen is begonnen!!!
    Ik hoop dat je/jullie een leuke tijd zullen hebben!
    Als je weer thuis bent maak ik een afspraak, heb nog een cadeautje voor je ;P

    Heel veel plezier!!!!

  • 09 December 2009 - 15:52

    Thea:

    Het begint nu wel echt te korten... Al een beetje last van kriebels in je buik??
    Ik ga jullie zeker volgen. Geniet ervan !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dongen

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 36061

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: