Bye bye! - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Bye bye! - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Bye bye!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Désirée

11 December 2009 | Nederland, Dongen

Over een klein half uurtje ben ik weg!!
Iedereen heel erg bedankt voor de leuke berichtjes, reacties etc!

Ik zal wel een aantal keer verslagen plaatsen maar dit kan waarschijnlijk niet elke dag, maar mijn mama en mijn papa zullen het dan even in grote lijnen hier op zetten.

Sandra ik ben erg benieuwd!! Ik heb het nog steeds niet open mogen maken :(

Heel veel liefs en tot snel!

Papa en mama, ga jullie missen hoor.

p.s
Gaan jullie een keertje op bezoek bij me papa en mama, het is nu zo stil in huis :P

  • 11 December 2009 - 09:48

    Daniëlle:

    En mij niet!
    Wat is dat nou weer :P.

    Ik weet waar ik sta.

    Nou niet veel plezier dan.

    Nee geintje, heel veel plezier, heel huids terug komen en tot over twee weekjes.

    Daag xx

  • 11 December 2009 - 15:14

    Tom VdH:

    Tuurlijk ga ik even langs. Even wat oliebollen brengen xD. Veel plezier, zal een rustig weekje worden op school :S Zorg dat je heelhuids thuis komt ;)

    Xx Tom

  • 11 December 2009 - 16:37

    Elke:

    Leuke foto's!
    ik ga al je verslagen lezen.
    veel plezier

    Liefs Elke

  • 12 December 2009 - 10:38

    De Groentjes:

    Heey Dees,

    Alex is chagrijnig, nee hoor grapje. Manon heeft vanochtend jouw training overgenomen (Dat is geen grapje). Jaja, alles gaat hier gewoon door. Ondertussen zijn jullie op je plaats van bestemming aangekomen. Goede reis gehad? Hopenlijk geen last van een jetlag.
    Wij wachten hier met smart op je volgende verslag. Doe je Koen de groetjes van ons allemaal.

    Gr Thea

  • 13 December 2009 - 18:56

    Lian:

    He Dees en Koen natuurlijk. Ook wij zullen jouw mama en papa door deze twee zware weken helpen. Als jullie er maar voor zorgen dat jullie genieten en met veel verhalen en foto's thuiskomen.

  • 13 December 2009 - 21:00

    Elly:

    Spannend allemaal, ik hoop ondertussen dat jullie goed zijn aangekomen!

    groetjes,
    Elly, Carel en eric

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dongen

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 36053

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: