De afwas wacht... - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu De afwas wacht... - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

De afwas wacht...

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

27 April 2012 | Nederland, Renesse

Snel een berichtje hier want de afwas staat naar me te gluren.

Vanmorgen was het zwaar uit bed komen. De wekker stond op 07.00uur maar woest op de stopknop gedrukt om hem vervolgens op 07.30 te zetten, om hem daarna nogmaals direct af te zetten toen hij afging en heb hem toen op 07.45 gezet. Maar toen hij afging ging het nog niet veel beter, dus snel een boterham naar binnen gepropt en weer in bed gedoken en de wekker op 08.20 gezet.... toen had ik tijd te kort haha maar die kostbare slaapminutjes waren het dubbel en dwars waard ;-).

Vandaag was de eerste dag dat ik in Blicksem moest werken. Blicksem is het fietscafé, ontbijtcafé, internetcafé, de bibliotheek, spelletjes ruimte, vergaderruimte, fietsverhuur, de wasserette, tja eigenlijk alles is te vinden en te doen in "blicksem"..

Het zou een héél rustig dagje worden, maar omdat het weer heel goed was waren er toch veel mensen die een fiets kwamen huren. Op mijn beste Frans, Duits, Engels en natuurlijk lekker Hollands heb ik de mensen de weg op geholpen.

Halverwege de dag kwam de diepvries man zo'n 23 dozen brengen, dus mijn training van vandaag zit er ook weer op haha.

Vandaag zelfs nog laten zien dat ik de dochter van een monteur ben en dat sleutelen in mijn bloed zit ;-)
.. ben namelijk met een inbussleutel aan de gang geweest om de fietsen te maken en af te stellen.

Maar helaas is de afwas nog steeds niet gedaan, dus ik denk toch echt dat ik hem moet doen..

Liefs uit Renesse

p.s
De sleutel van fiets 21 pas echt niet op fiets 20,
ook niet na 100x proberen en 5minuten wroeten in het slot :p

  • 27 April 2012 - 17:33

    Je Mam:

    Als ik nu aan rijd ben je toch al klaar met de afwas dus dat doen we maar niet. Maar de afwas zal niet zo groot zijn dus ben je hopelijk snel klaar. Je hebt weer genoeg gedaan vandaag dus rust dadelijk maar lekker uit.

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 36084

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: