Home sweet home - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

28 April 2012 | Nederland, Dongen

Vandaag weer een dagje op de receptie doorgebracht. Het was vrij druk. Veel mensen ingecheckt en uitgecheckt, weer in alle talen en met handen en voeten :P. Het weer was erg slecht helaas, maar dat mocht de pret niet drukken. De Duitsers die we hebben ingecheckt zeiden dat ze de zon hadden meegenomen dus ik neem aan dat ze die deze week wel uitladen ;-).

Verder veel betalingen gedaan, de Deutsche bank, Credit cards, pinpassen, visa, mastercard en cash, alles kwam langs. Dat hoofdrekenen komt weer helemaal terug haha.

's Middags was het tijd voor de post. Voor deze dame waren er vandaag 2 kaarten aangekomen! Zowel ik als Tamara (het hoofd van de receptie) konden niet wachten met openen dus hebben meteen de enveloppe opengemaakt!
Tineke, Theo, Gerben, Lisanne, Anouk, Jesse en de hondjes heel erg bedankt! Net als Anja en Demy :-)
De kaartjes heb ik vol trots op mijn prikbord gehangen!

Toen ik klaar was met werken ben ik snel snel naar mijn caravan gefietst en heb ik de afwas die er nog stond (1 bord en 2 glazen) weggewerkt, me was in de auto gezet en mezelf naar buiten gedweild. Want 2 dagen achtereen vrij betekent terug naar Dongen City.
Dus nu zit ik vanuit mijn oude vertrouwde stoeltje te typen en spring ik zo in mijn eigen bed.

Liefs vanuit Dongen!

p.s
Ik kijk uit naar mijn douche morgenochtend, geen timer, geen koud water en vooral VEEL water. HEEEEEERLIJK