Ik ben een beetje lui geweest... - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Ik ben een beetje lui geweest... - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Ik ben een beetje lui geweest...

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

04 Mei 2012 | Nederland, Dongen

Ben ik weer!!
Ja het duurde allemaal wat langer, maar steeds als ik dacht: "ik ga iets plaatsen" dan dacht ik "eerst even liggen" en dan was het weer ochtend als ik wakker werd haha.

Maandag aan het einde van de dag terug gereden naar mijn eigen huisje. Voor de eerste keer alleen en ja ik ben gewoon aangekomen!

Dinsdag weer lekker gewerkt. We gingen woensdag bolussen bakken maar we moesten daarvoor dinsdag nog de spullen halen. Dus Deesje in de auto gestapt en 7 supermarkten langs gereden want blijkbaar (erg vreemd) heeft geen één supermarkt in Renesse 40 pakken broodmix :p. De blik die mensen hebben als er 12 pakken in je mandje liggen en je al wijzend vraagt: "Zijn dit de enige pakken broodmix die jullie hebben :p ?" is onbetaalbaar.

Dus nadat ik eigenlijk meer geld had opgereden dan dat heel de boodschappenlijst in totaal kosten keerde ik terug met zo'n 30 pakken broodmix, 10 pakken donkere basterd suiker en 2 pakken kristal suiker.

Toen direct door naar de receptie want daar kregen wij een cursus over social media!

Woensdag was het bolus-bak-dag. Alle tafels afgeplakt met vuilniszakken en de pret kon beginnen. De ene leek nog meer op een drol dan de andere en wanneer ik naar sommige "creaties" keek moest ik kokhalzen.. maar het was erg gezellig en toen ze gebakken waren enorm lekker. 's Avonds pizza's leren maken want er waren veel bestellingen voor pizza's binnen gekomen. Zo kun je nog niet een ei koken en zo bak je bolussen, pizza's en noem maar op.

Mijn baas geloofde er niets van: "volgens mij kun jij helemaal niet zwemmen, want ik heb je hier nog nooit zien zwemmen!"
Dus ik alle moed bij elkaar verzameld en toen ik mij om wilde kleden in mijn caravan ging het onweren......ik wilde echt heel graag maar het kon dus helaas niet hahaha.

Donderdag was de "laatste" werkdag van deze week. Lekker gewerkt bij de receptie, weer verschillende lachwekkende voorvalletjes gehad en weer veel geleerd.
's Avonds mijn hele huisje weer schoon gemaakt om daarna huiswaarts te keren. Toen ik bij de slagboom was, weer omgedraaid en terug gereden want ik was (alweer) mijn make up spulletjes vergeten en ik moet zeggen dat beviel mij vorig weekend totaal niet haha.

Vandaag is het vrijdag, zodirect vertrek ik met Paulientje naar Eindhoven voor de Nederlandse Kampioenschappen Masters zwemmen.
Ben benieuwd hoe het gaat na 2,5 week niet getraind te hebben...maar leuk wordt het zeker wel.

Liefs,
Desiree.

p.p.s
Ik heb een tijdje geleden iedereen mailtjes gestuurd voor het invullen van mijn enquête, ik heb ze niet voor niets lastig gevallen, het resultaat is een 7,5.

p.p.s
Ik heb vorige week veel mensen lastig gevallen met een mailtje over de dutch ladies first. Mijn donatiepotje zit al erg vol, onwijs bedankt hiervoor! Maar er is nog ruimte...... ;-)

  • 04 Mei 2012 - 16:36

    José De Wit:

    Wat is het toch leuk om jouw "verhaaltjes" te lezen. Als het zwemmen nu niet meer lukt (maar dat zal nog wel), dan kun je altijd nog schrijfster worden! Succes dit weekend. Gr. José

  • 04 Mei 2012 - 18:04

    Désirée Emmen:

    Haha dank je wel! Ben vandaag 2de geworden dus voorlopig houd ik het nog bij zwemmen. Maar als het morgen en overmorgen niet meer goed gaat zal ik er eens over na denken haha! Groetjes Desirée

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dongen

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 36084

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: