Morgen word ik padvinder.... - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Morgen word ik padvinder.... - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Morgen word ik padvinder....

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

07 Mei 2012 | Nederland, Renesse

Zoo tussen de aardappels koken en de soep opwarmen even wat tijd gevonden om een berichtje te plaatsen.

Vanmorgen begon het al goed, in bed mijn kleren aangedaan want het gas was op! Daardoor was de temperatuur in mijn caravan niet erg aangenaam :p
Maar voor alles is een oplossing dus onder de dekens gedoken en snel omgekleed. Want ik had om half 9 meldplicht in Blicksem.

Vandaag lekker aan mijn schoolopdracht kunnen werken tussendoor. Jaa ik ben al een eind nu. Met verschillende bedrijven contact gehad, wat ik ga doen is lekker nog geheim, maar ik denk dat ik er patent op ga aanvragen ;-)

Het was eingelijk zo half 6, geen rare voorvalletjes gehad... of toch wel..
Ja een kleintje. Het zwembad was vandaag dicht, tenminste er lagen matten op. Nu waren er dus een aantal jongens die daar overheen gingen rennen en dat gaat altijd.. even wachten..

Zo onder het genot van een soepje ga ik verder. Ik wilde zeggen, dat gaat altijd goed de eerste keer, de tweede keer ook nog en de derde keer ging er een onderuit vol met zijn been op de kant.. Gelukkig niets aan de hand, de jongens vriendelijk verzocht dat niet meer te doen, wat een redding. Vraag me alleen af hoe ze erbij komen zoiets stoms te doen. Maarja ik ben natuurlijk wel erg wijs ;-)

Ik ben helemaal vergeten iets te vertellen over afgelopen weekend. Ik heb zelfs in mijn vrije tijd iets geleerd; als je wilt winnen, moet je trainen haha. Ik heb het er nog goed vanaf gebracht met mijn 3x2de en 1x3de maar erg soepeltjes verliep het niet. Zo waren 16 banen er 12 te veel en kwam ik toch echt 15meter te kort op de 2OOrug. Maar erg gezellig was het wel!

Zelfs ter plaatsen nog 4 sponsoren erbij kunnen praten. Of ze geld gaven om mij stil te krijgen of omdat ze het serieus een goede actie vonden weet ik niet, maar geld is geld haha.

Ik ga nu mijn aardappeltjes met spinazie eten. Ohja aardappels, er is er ééntje zo ver uitgeschoten dat ik een aardappelboom kan planten, maarja dat overkomt de beste.

Liefs uit de caravan!

p.s
Morgen ga ik samen met de meiden van de receptie op pad. We krijgen een officiele route/uitleg van staadsbosbeheer over planten. Dus vanaf morgen open ik het spreekuur "Desiree voor al uw bloemenpraatjes".

  • 07 Mei 2012 - 16:44

    Je Mam:

    Hoi Dees,

    Wel gezellig al zo snel weer een verhaal. Over afgelopen weekend buiten dat het heel gezellig was ben ik ook trots op je. Met twee weken niet trainen zat je nog niet zo veel boven je tijd en de lange afstanden heb je toch goed volgehouden maar je bent nu eenmaal een vechtertje. En smaakt de spinazie met aardappelen lekker?
    Morgen veel plezier en we horen het weer wel.

    Liefs je mam

  • 07 Mei 2012 - 17:54

    Tamara:

    Hahaha.. jouw verhalen zijn echt lachwekkend! Ik weet nog niet of ik zin heb in onze wandeling, maar we gaan het met z'n 3en wel gezellig maken!
    Zie je morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 36084

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: