"Slecht weer is er niet, alleen slechte kleding" - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu "Slecht weer is er niet, alleen slechte kleding" - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

"Slecht weer is er niet, alleen slechte kleding"

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

08 Mei 2012 | Nederland, Renesse

Hallowa!

Vanmorgen mijn caravan uitgestapt en op me fiets gesprongen richting de receptie. Om half 9 begon me werkdag, vandaag met Hannah! Echter was het maar een korte "werk"dag want om kwart voor één vertrokken de drie dames van de receptie vol goede moed naar de wandeltocht die staatsbosbeheer had geregeld.

Hannah wilde er een echte speurtocht van maken dus geen tomtom ingesteld maar lekker "old school" met de kaart!
Het begin ging goed en een goed begin is al de helft, maar de andere helft ging wat moeilijker. Links af maar toch ook weer niet, toen toch weer wel, maar toch er voor gekozen rechtdoor te gaan. Toen wilde Tamara nog een auto gaan volgen, ik citeer: "We volgen die auto achter ons". Dus we hebben haar even uitgelegd dat je geen auto's kunt volgen als ze achter JOU rijden, maar Tamara maakte maar een grapje :-p

Aangekomen op de plek alle (ongeveer) 50 mensen een handje gegeven en toen kon de toch beginnen! Eerst even smakelijk Hannah zitten uitlachen omdat ze "het moeras" inging met haar uggs, maar al snel was Hannah de gene die het laatste lachte want zij had het langst van ons droge voeten :-p

De orchideeën stonden er mooi bij en dus ook de nodige fotootjes gemaakt.
Daarna weer terug (door het moeras) en daarna de auto gekeerd, TUSSEN TWEE SLOTEN!!, maar hoofdreceptie kan natuurlijk alles :-)

Daarna kregen wij nog wat drinken, informatie en wat te snacken *mjamjam* en toen zijn we weer camping-waarts gekeerd.

Al met al een zeer intensieve dag!
Nu ga ik stoppen want Koen zit naast mij en wil graag beginnen met zijn culinair hoogstandje!

Liefs uit Renesse.

p.s.
We kunnen zo een tv programma beginnen; "Receptiemeisjes opzoek naar natuur" :-)

  • 08 Mei 2012 - 15:52

    Je Mam:

    Klinkt weer heel gezellig ben wel benieuwd naar de foto's.
    Ik hoor straks wel wat kok Koen voor lekkers heeft gekookt.
    Veel plezier verder en ik hoor je weer wel.

    Liefs

  • 08 Mei 2012 - 16:42

    José De Wit:

    Jij maakt toch wat mee, zeg! Ik kijk uit naar je volgende verslag. Veel plezier nog (maar dat zal wel lukken!!)

  • 09 Mei 2012 - 09:42

    Manon Van Seters:

    HeyHallow!
    Ik moet toch even kwijt dat ik het echt super lachwekkend vind hoe jij hier je verslagen neerzet.. Misschien een boek schrijven is voor jou nog niet zo slecht, dan zal ik in al die jaren dat ik lezen zo min vond, ineens lezen geweldig vinden! Iedersgeval ik wacht met nog veel andere mensen neem ik aan, op een nieuw verslag want vanuit hier in Friesland volg ik je ook.. SUC6 met alles!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 36084

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: