Serveerster in de dop! - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Serveerster in de dop! - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Serveerster in de dop!

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

09 Mei 2012 | Nederland, Renesse

De rijst staat lekker te pruttellen en mijn babi ketjap ernaast, jaja culinair hoogstandje he :P. De kookwekker staat ondertussen nog op 5minuten dus ik moet tempo maken vandaag.

Vanmorgen voor de eerste keer tijdens mijn campingavontuur verse broodjes bij de supermarkt gehaalt (mjamjam)

Zo ondertussen zit ik met opgeschept bord naast de laptop.. ja me accu was leeg en ik kon mijn oplader niet goed vinden (ik meen het ik had hem wel goed opgeruimd..)

Dus met Koen aan de heerlijke verse, nog warme, harde broodjes gezeten en om 8.25 vertrokken richting Blicksem.

Het was een rustig dagje dus veel aan mijn opdracht gewerkt, maar de bedrijven die ik nodig heb werken niet heel hard mee dus ben vooral bezig geweest met hoe het er allemaal uitziet, fotootjes zoeken, en kleurtjes, vakjes en figuurtjes erbij zetten.

Rond de middag kwam er een gezin, oma opa mama papa en de kinderen, ze kwamen wat drinken. DING DING, mijlpaal, mijn eerste werkzaamheden als serveerster. Ongeveer een half uur ruzie gehad met de kassa, 1OOknopjes maar geen logische haha. Maar alles goed gekomen en met knikkende knieën met op mijn hand een dienblad zwierend als een echte pro de kopjes naar de tafel geleid :). Ging helemaal goed! Was het niet dat net voordat het blad de tafel raakte het kommetje verschoof en er lichtelijk wat koffie overheen ging. Professioneel als ik ben bleef ik in mijn rol en het viel ook reuze mee bleek toen.

Daarna nog meer koffie geserveerd, internetkaarten gemaakt, het hele folderrek op zijn kop gezet omdat iemand een foldertje over de trein wilde, terwijl hij er daarna achter kwam dat hij die al had.

De tijd ging weer erg snel, vooral omdat hoofdreceptie Tamara af en toe naar mij belde; wat lief :-)

Ik ga nu snel wat eten!

Liefs uit de caravan!

p.s.
De Blikken (Zwembad van de Warande) is trouwens best koud vergeleken met Onderdak. "Banenzwemmen" in zierikzee doen trouwens vooral jonge stelletjes, ze raken elkaar alleen meer aan dan het water.... ;-)

p.p.s.
Ik wil aan iedereen vragen die morgen langs mijn huis rijdt (in Dongen) om heel hard te toeteren, uit te stappen en binnen koffie te gaan drinken want morgen is de trouwdag van mijn ouders. En mijn mama is helemaal alleen :( !!
ALLEMAAL DOEN!! :)

  • 09 Mei 2012 - 16:29

    Je Mam:

    Heb ik eindelijk iemand gevonden die mij kan bedienen op het terras hier buiten.

    Liefs je mam

  • 09 Mei 2012 - 21:00

    José De Wit:

    Proficiat met jullie trouwdag, Ruud en Corina en jij met je ouders, Desiree. Hoeveel jaar al? Gr. José en Wim

  • 09 Mei 2012 - 21:16

    Lisette Trommelen:

    hoi Corina en Ruud,
    van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!!
    veel succes nog Desiree.
    groetjes Lisette

  • 10 Mei 2012 - 05:56

    Francy:

    haha bedankt voor de tip Dees, had al om 9.15 een afspraakje met haar staan,maar wist niet dat t de trouwdag was. Gaat helemaal goed komen :) veel plezier daar en we genieten van je verhalen. p.s. De keuze na het nhtv zal moeilijk worden....padvindster, serveerster .. :P

  • 10 Mei 2012 - 05:56

    Max Embregts:

    Hoi Dees

    Ik ben blij dat het koken goed gaat, maar wil je toch even op deze manier bedanken voor het cadeau. Het had niet gehoeven maar nu ik het heb ben ik er wel blij mee. Zeker ook omdat ik gisteren bij Corina en Ruud in de keuken hoorde dat er een lekker kontje in de zwembroek zat. We hebben hen trouwens ook gefeliciteerd voor vandaag.

    Tot zaterdag in Eindhoven
    XXXXX Max

  • 10 Mei 2012 - 07:41

    Carla:

    Gefeliciteerd met jullie trouwdag, Ruud en Corina en jij met je ouders, Desiree. Hoeveel jaar al?
    Ik vind je verslagen leuk om te lezen.

  • 10 Mei 2012 - 10:01

    Désirée Emmen:

    Dank je wel allemaal! Mijn ouders zijn 27 jaar getrouwd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 36088

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: