Gepromoveerd tot "opper-pasjes-wasser" - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Gepromoveerd tot "opper-pasjes-wasser" - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Gepromoveerd tot "opper-pasjes-wasser"

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

10 Mei 2012 | Nederland, Renesse

Hoi hoi,

Papa is net weggereden dus snel een verslagje, nog wat opruimen en mijn bed opzoeken.

Het begon vanmorgen in Blicksem, weer om 08.25 aanwezig. Het was vrij rustig, hier en daar een internetje, soms een wasmunt of droogmunt en nog wat koffie. Vanmorgen trouwens wel bij de plaatsing van 2 chalets geweest, erg leuk om een keer te zien! Ondertussen bleek het in de receptie druk te zijn, tasjes, pasjes en printjes gingen niet vlot en de kabelkrant was nog niet up-to-date. Dus nadat ik mijn verse broodje in de kantine op had, doorgereden naar de receptie om daar hoofdreceptie bij te staan.

Oh was ik het bijna vergeten te vertellen; ik heb vandaag een brochure tekst geschreven *TROTS! :)

Terug naar het receptie verhaal. We moesten nog 7O pasjes schoonmaken (eerst werd daar altijd iets op getypt maar is allemaal modern geworden, maar de teksten moeten er nog af) dus flink in de weer met de stickerverwijderaar en een poetsdoek. Gespierd, snel en eigewijs als ik ben flink in de weer geweest en 81 pasjes waren in mum van tijd brandschoon, en dan bedoel ik KEI schoon. Dus vandaag mijn eerste promotie meegemaak; "Opper-pasjes-wasser"!

De kabelkrant bijgewerkt, tasjes gemaakt en nog wat telefoontjes opgenomen (0049 vermijd ik, mijn Duits wordt wel beter maar zo vlotjes als zij bellen lukt mij nog niet ;-))

Om 17:00 kwam er weer een meneer binnen en vroeg of we nog een caravan in de verhuur hadden, die man was van zulke hoge komaf dat we hem gelijk in mijn caravan hebben gezet. Me daddy :)

Om half zes gelijk naar mijn caravan gereden en toen in de auto gestapt richting het restaurant.

Erg gezellig! Toen we naar huis wilde kwam de eigenaar die weer een vriend was van een vriend van papa dus nog 2,5uur langer daar gezeten! Weer veel geleerd; "Er was een man die mij bedonderde, ik zei; jij komt niet meer binnen. Hij 3 keer gevraagd of hij binnen mocht, ik zei de 4de keer vooruit als je je gedraagd, ging 2 keer goed en toen weer fout. ik zeg tegen die man; jij komt niet meer binnen, ik wat vrienden gebeld, hij komt niet meer binnen in heel schouwen duiveland"

Ik ga nog even mijn uren invullen en dan naar bed!

Liefs uit Renesse.

p.s.
Papa en mama nogmaals gefeliciteerd met jullie trouwdag :-)

p.p.s.
Jaaa, ook als je bij ons op het parkeerterrein overnacht moet je daarvoor betalen :-P

p.p.p.s.
Echt raar, zo zie je een vriendinnetje 7 jaar niet en dan staat ze naast je in wok!! Meteen nummers uitgewisseld en snel wat afspreken.

  • 10 Mei 2012 - 19:53

    Je Mam:

    Weer een gezellige drukke dag gehad en je leert dus nog iedere dag bij. De chalets zijn wel heel mooi zag ik op je facebook. Lekker gegeten dus en wel heel leuk dat je daar zoe tegen kwam. Hier is ook alles goed gegaan en heel erg verwend vandaag met bloemen, cadeautjes, kaartjes, smsjes en getoeter dus ze hebben aan je oproep voldaan.
    Liefs je mam

  • 21 Mei 2012 - 10:47

    Sandra:

    Jij helpt Yvo met Engels en hij helpt jou met Duits. Vind ik wel een goeie deal, wat jij?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 36084

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: