Nieuwe regel: de deur is open, of de deur is dicht - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Nieuwe regel: de deur is open, of de deur is dicht - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Nieuwe regel: de deur is open, of de deur is dicht

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

14 Mei 2012 | Nederland, Renesse

I'm back!
Ik ben weer terug sinds gisteravond in mijn eigen huis en tuin. Onder het genot van een bakje Sprinklins (gehaald door zuslief) schrijf ik mijn verslag :)

Weer een weekendje gezwommen, dit keer mijn laatste binnenwedstrijd van dit seizoen! Heb het toch nog mooi mogen afsluiten, 2x2de en zelfs nog een persoonlijk record, ik zeg; trainen is voor amateurs ;-)

Gisteravond op de Grevelingen toch wat weinig zicht door de vliegjes, dus even gesproeid, waardoor het lekker uitgesmeerd was. Maar dan sproeien we gewoon nog een keer, maar dat gaat een beetje moeilijk als de ruitensproeiervloeistof op is (ik zal maar eens opzoek gaan naar een echte monteur ;-)), toch overleefd en daarna lekker mijn spullen uitgepakt en in bed gedoken.

Vanmorgen eruit gesprongen, kwam ik aan bij Blicksem, maar kreeg ik een heel andere taak dus op naar de receptie. Spannend! Want ik was even alleen. Nou het gebouw staat er nog, niet iedereen is gillend vertrokken en de wachtrij liep niet tot in het centrum.
Gebeld door de bedrijven die ik nodig heb voor mijn arrangement en ze waren heel enthousiast, dus ik heb der zin oan! :-)

Toen was het pauze, even snel mijn brood gesneden en gesmeerd in de caravan, wil ik even snel buiten iets weg gooien... ja ik was snel buiten.. Ik heb een deur die je in twee delen open kan doen, alleen boven, of helemaal. Ik had gekozen voor dat eerste, maar had daar even niet aangedacht toen ik enthousiast naar buiten rende. Daar lag ik dan buiten met mijn hoofd op het trappetje. Het deed wel enorm zeer, maar ik kan het de voorbijgangers niet kwalijk nemen dat ze moesten lachen als ik daar als een zot uit die deur kom rollen..

Als een echte die-hard meteen weer aan het werk gegaan natuurlijk :D. Verder in Blicksem, internetkaarten, bestellingen, gasflessen en vragen kwamen vandaag voorbij.

Nu ga ik even lekker tv kijken en daarna douchen en naar bed. Ik pak ook nog wat chips denk ik want er liggen ondertussen al 6 zakken in de kast, wat een straf :)

Tot snel!
Liefs uit de caravan

p.s.
Wanneer je een internet prepaidkaart koopt kun je met dat tegoed niet bellen of smsen, heel simpel.... nu nog in het Duits uitleggen :-p

  • 14 Mei 2012 - 17:44

    Je Mam:

    Ik hoop voor jou dat dit Andre niet leest want dan zou ik voor het eerst nog maar niet gaan trainen. Verder weer een druk dagje gehad lees ik maar dat is fijn de tijd gaat snel en je leert van alles bij. En de volgende keer wel de deur open doen voor je naar buiten gaat.

    Liefs je mam

  • 15 Mei 2012 - 06:10

    Francy:

    shipppzzz ik wist dat ik wat vergeten was in dat survival pakket :S
    Een vangnetje.....
    Gelukkig ben je een bikkel :D en kan je zon stootje wel hebben hehe.
    Voortaan gaat glijden makkelijker langs t onderste deurke denk :P

    liefs uit het verre brabant en tot snel!

  • 15 Mei 2012 - 10:44

    José De Wit:

    Auw.... dat doet zeer, maar was wel komisch om te zien, denk ik. (leedvermaak) Is het door niemand gefilmd? dan kom je ooit nog eens op TV bij bloopers. Hopelijk heb je er géén letsel aan overgehouden. Groetjes José

  • 15 Mei 2012 - 16:30

    Rick:

    Hi Dees, ben het helemaal met je eens dat trainen voor amateurs is en want ook ik kan nog steeds presteren na 2 weken vakantie en 1 week schoolkamp, ik hoop je gauw weer te zien.
    Ps:ben je al weer een beetje opgedroogd na ons onder onsje in Eindhoven..

  • 15 Mei 2012 - 19:57

    Désirée Emmen:

    Hey Rick!
    Hahaha wij zijn gewoon goed van ons zelf hahaha :-p

    Ja ik ben weer aardig droog haha jij ook?

    Vergeet je zwemspullen niet he als je in juli komt, dan kunnen we net doen alsof we op trainingskamp zijn ;-)

    Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 36053

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: