De prijs van de gasfles is net als die van benzine - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu De prijs van de gasfles is net als die van benzine - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

De prijs van de gasfles is net als die van benzine

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

15 Mei 2012 | Nederland, Dongen

Iets later deze avond omdat ik nu gezellig thuis thuis, in Dongen thuis, op de bank zit.
Morgen een dagje vrij en mijn auto kan wel een poetsbeurt en tevens een onderhoudsbeurtje gebruiken (ruitensproeiervloeistof en iets met de airco) dus ging ik vandaag om 20:00 richting Dongencity.
Jaaaa 20:00! Had vandaag nog even een korte "avonddienst" er moest nog iemand aankomen en ik had de eer om deze persoon op te wachten en te ontvangen.

Vandaag was het een rustig dagje, wat vragen beantwoord, probleempjes opgelost en dingetjes verkocht. Onder deze dingetjes valt ook een gasfles.
Meneer kwam een gasfles kopen maar vond deze nogal duur want "gister was hij goedkoper, de dag daarvoor nog goedkoper.." etc.
Meneer uitgelegd dat je het kunt vergelijken met de benzine prijzen, we hebben ze niet zelf in de hand.
Jaa de benzineprijzen zijn ook te hoog, vond meneer. Ja dat ben ik met u eens. Maar als een echte verkoper met mijn zoetsappige verkooppraatjes die man een gasfles aangesmeerd en iedereen was weer blij :-)

Ondertussen iedereen maar klagen en zeuren over het weer, nou wij hadden nergens last van hoor, maarja Zeeland he, dé provincie met dé meeste zonuren :-) (al was die zon de laatste paar dagen áchter de wolken ;-))
Rijd ik Renesse uit, echt 2 meter verder KEI harde regen (om maar even in zijn Brabants te blijven)

Mijn Piccolinis zijn warm dus ik hou er weer mee op hihi.

Liefs vanuit Dongencity,
Desirée