"Mijn oma is 200 jaar geworden" - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu "Mijn oma is 200 jaar geworden" - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

"Mijn oma is 200 jaar geworden"

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

19 Mei 2012 | Nederland, Dongen

Jeeej de warande zwemt 8 medailles bij elkaar!!

Vanmorgen om half negen gemeld in Blicksem, bleek ik om 12 uur te moeten beginnen. Terug naar mijn caravan gerend om daar nog even in een diepe slaap te komen tot kwart voor 12.
Begonnen op Blicksem, toen door naar de receptie waar we bezoek hadden van 5 meiden die aan het kleuren waren. Op de vraag waarom ze dat in de receptie kwamen doen antwoordden ze allemaal; om van stomme broertjes geen last te hebben.
Ze aten tussen de middag boterhammen met vlokken, kaas en hagelslag. Ze hadden geen zwemkleren bij, wilde wel naar de bingo om 14.00uur en eentje was er de oudste thuis. Waarop de ander zei; nee dat zijn je ouders. Waarop weer een ander zei; nee dat zijn je opa en oma. Waarop de eerste weer reageerde met; die zijn dood, gevolgd door; maar ze waren al oud hoor; mijn opa 88 jaar en mijn oma is 2OO geworden.
Bijdehand als ik ben vroeg ik aan het meisje of haar oma écht 2OO was geworden. Lichtelijk geirriteerd en een tikkeltje arrogant keek ze me aan en vroeg: "uuuuuhm geloof jij mij soms niet hé?"
Maar natuurlijk wel, zei ik, al moeite doen mijn lach in te houden.

Toen Tamara terug kwam van het eten, gelijk even verteld dat die oma wel 2OO jaar was geworden. Het drinken kwam bijna uit der neus van het lachen.

Om half 5 lekker uit eten geweest op de camping, dat mag als je "avonddienst" hebt. Dus kijkend naar de zwemmende kindjes onder het genot van een kipsate met krulfriet en cola in het zonnetje gezeten.

Vervolgens terug naar Blicksem vrijwel alle fietsen waren verhuurd... en ze kwamen bijna allemaal tegelijk terug. Lekker druk dus!

Nu ga ik me omkleden en eens een stukie hardlopen, want saté eten en niet trainen...... hallo kwabbies ;-)

Liefs uit Renesse!

p.s.
Weer 2 mooie kaarten gehad! Bedankt Familie in 't Groen, en dan bedoel ik natuurlijk Ad, Berna, Johan, Tessa en Mark :-D. Maar ook weer een super leuke kaart van Anja en Demy :-D

  • 19 Mei 2012 - 19:06

    Je Mam:

    Hoi Deesje,

    Gezellig druk gehad lees ik wel en dan met een paar van die jonge meiden erbij gaat de dag helemaal snel en dan lekker gegeten wat wil je nog meer. De Warande heeft inderdaad goed gezwommen lekker heel de dag live timing aan gehad dus ik was helemaal bij. Morgen zijn we op tijd bij jou en zoek alvast maar iets uit waar we kunnen eten.

    Liefs.

  • 21 Mei 2012 - 10:58

    Sandra & Co:

    Heej Dees,

    Lekker om te lezen dat je het goed naar je zin hebt.
    Maar ik lees wel erg veel over uit eten enzo. Je bent toch daar om je stage te doen?

    Ik lees je volgende verslag weer.

    Liefs uit D-C

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dongen

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 36053

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: