160 banen zijn veel keerpunten, heel veel - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu 160 banen zijn veel keerpunten, heel veel - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

160 banen zijn veel keerpunten, heel veel

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

21 Mei 2012 | Nederland, Dongen

Pruttel pruttel de rijst staat op. Even snel en kort een update vanuit het niet zo zonnige als in heel Nederland zonnige Zeeland.

Vandaag weer lekker gewerkt, erg veel gedaan vind ik zelf. Druk in de weer geweest met de telefoon, papieren, printer, boekjes en de computer. Vandaag had ik mijn beoordelings gesprek (met een docent van school) om 11 uur maar dit werd om 10 uur afgezegd, jammer jammer jammer. Maar een nieuwe afspraak maken dus.

Vandaag ook best veel weigeringen gehad in verband met leeftijd, niet allemaal gaven ze het direct op....

Na het werk GERACED (met 5km per uur natuurlijk ;-)) over de camping want ik had het even in mijn hoofd gehaald een paar baantjes te trekken. Zwembad helemaal voor mij alleen en met watertemperatuur van 23 graden celcius was dit prima te doen (sommige klagen over kou........ over verwend gesproken ;-))

Na 160 banen hield ik het weer voor gezien. Want morgenavond ga ik richting huis en wordt er woensdag en donderdag ook getraind! :-)

Ik ga lekker eten.
Fijne avond allemaal!

Liefs uit de caravan.

p.s.
Douchen bij het zwembad is ZONDER timer en lekker warm. Misschien kan ik daar voortaan douchen...zonder te trainen uiteraard haha.

  • 21 Mei 2012 - 17:28

    Je Mam:

    Hoi Deesje

    Lekker gewerkt weer alleen jammer dat de stagebegeleider niet kwam. Ik denk dat Andre hier wel gelukkig van wordt een kort bad met zoveel keerpunten dat kan niet fout gaan straks binnen.

    Eet smakelijk
    Liefs je mam

  • 22 Mei 2012 - 20:09

    José De Wit:

    160 banen!!! dat vind ik toch veel, hoor. Ik heb sinds ik een nieuwe heup heb helemaal niet meer gezwommen, mag het over een paar weken weer gaan proberen. Ik ben bang dat ik helemaal van voren af aan kan beginnen wat mijn conditie betreft. Maar we gaan ervoor! Nog een fijne stage... het goede weer komt eraan, dus je zult het wel druk krijgen. Groetjes José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dongen

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 36061

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: