Lang geleden... - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Lang geleden... - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Lang geleden...

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

28 Mei 2012 | Nederland, Renesse

Schaam schaam, het is veel te lang geleden dat ik iets geschreven heb. Hier komt snel een overzichtje van de afgelopen dagen. Moet namelijk om half 6 beginnen met werken tot 8 en daarna ga ik (hopelijk; als het verkeer het toelaat) naar huis.

21 mei was mijn laatste verslagje. Maar ik weet het allemaal niet precies meer dus ik vertel even de "highlights" van de laatste dagen.

- Gisteren mijn knieën en gezicht verbrand, had voor het eerst zwembaddienst. Gezien hoe ouders hun kinderen trauma's geven door te zeggen; "Spring nou, ik vang je echt wel" kind: "neeee ik durf niehiet". "Spring nou ik vang je echt". Kind: "neeeheee". "SPRING NOU!! IK VANG JE TOCH" *plons* "HAHAHA PAPA HAD JOU NIET GEVANGEN HE :-)" Kind huilen en de ouder snapt vervolgens niet waarom. Toen mijn gezichtje toch wel ernstig de kleur van de vuurtoren in Burg en Haamstede kreeg wat zonnebrand gekregen van een bezorgde mevrouw.

- 's Avonds kwamen mijn ouders BBQ'en, erg gezellig!

- Klein discussieetje over het feit dat meneer geen dagkaart wilde betalen en zijn auto ook niet langs de weg wilde zetten. Gezien het feit dat de auto niet in zijn broekzak paste en ook niet in die van mij is de auto toch maar langs de weg geparkeerd :-D.

- Eergister waren 2 ontbijtjes besteld, kwamen er 5 groepen ontbijten en was binnen een half uur de hele fietsencollectie verhuurd. Waardoor ik weet dat ik altijd nog fietsen-verhuurster kan gaan worden ;-)

- Vandaag.. heb ik geleerd dat je niet mag zeggen dat de chalet wordt schoongemaakt. Verder lekker een middagje vrij dus wat gelezen en in de zon gezeten.

- Nu snel mijn lekker lekker van lassie toverrijst opeten en snel opruimen. Meldplicht om half 6

Tschüs, liefs
Desirée

p.s.
Mijn caravan mooi EK klaar gemaakt

p.p.s.
Weer mooie kaartjes ontvangen vanuit Oosterhout en Dongen :-D Gaaf hoor!

p.p.p.s
Checkt er vandaag een stel uit (cadeautje voor hun huwelijk) zegt Tamara; Die hebben sowieso seks gehad.
Denkt; "o jeej" zegt; FIJNE DAGEN GEHAD? PRETTIGE REIS NOG!!

  • 28 Mei 2012 - 15:11

    Je Mam:

    Het was gisteren inderdaad lekker en gezellig. Ik zal straks kijken of er veel files staan en of je naar het brabantse land kan komen.

    Liefs je mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 36053

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: