Op het nippertje - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Op het nippertje - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Op het nippertje

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

30 Mei 2012 | Nederland, Renesse

Met de tv op sbs6, zodat ik geen seconde van het voetbal mis, plaats ik snel even een verslagje.

Gister avond lekker thuis, getraind in het kanaal, lekker gegeten, cake gegeten, alles lekker rustig aan totdat ik facebook opende en zag dat ik iets in moest leveren voor school... uiterlijk 29 mei.

No problemo, een samenvatting van één a4 is een piece of cake voor moi, ik praat wel een eind weg :D. WAT?! Er moet ook een foto bij van jezelf bij de ingang of iets waar het duidelijk is dat je op je bedrijf bent. NEEEEEEEEEEEEEEE. In de auto gesprongen en richting Renesse gereden. De camera op zelftimer geplaatst op het dakkie van de mini, in de schemer dus net op tijd.. al met al gelukt. Toen een stukkie geschreven en om kwart over 11 via de lucht verzonden naar het praktijkbureau, yeah!

Vanmorgen wakker geworden door een kat die een kip heeft ingeslikt, wat een geluid daar uitkomt is niet aan te horen :-p.

Begonnen op Blicksem, daarna richting de receptie met een donut. Jaa want mijn baas/bazen waren dus 24 jaar getrouwd vandaag!
Race race race op de fiets naar Hannah en na wat overleg een bloemetje besteld :-)

Daarna een lekker kippetje op, mjamjam.
Nu ga ik beginnen aan mijn magnum white, helemaal top dus....
als Nederland een keertje wint vanavond ;-)

Liefs uit de caravan!

p.s.
Je oogbol kan beslaan als je boven een warmte bron (zoals de afwasmachine) staat :-p, weer iets geleerd!

  • 30 Mei 2012 - 21:12

    Marjola:

    druk druk druk dus , ik heb je verslag net ook aan janie laten zien. ze ligt helemaal in een deuk, "wat kan die lulle zeg ze kan altijd nog loesje opvolgen" ojaa en de cake was overheeeerlijk. groetjes uit dongen

  • 30 Mei 2012 - 21:45

    Paultje:

    Ik zie mezelf hangen haha

  • 30 Mei 2012 - 21:58

    Je Mam:

    Net terug van de vergadering dus mijn eerste werk eerst het verslag lezen. Gelukkig allemaal gehaald en opgestuurd en ook vanuit het zonnige Dongen de felicitaties aan de bazen

    Je Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 36061

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: