"Ik ben opgelicht" - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu "Ik ben opgelicht" - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

"Ik ben opgelicht"

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

31 Mei 2012 | Nederland, Renesse

Goede avond.
Snel nog een berichtje voor het slapen gaan. Op dit moment vanuit Dongen want morgenvroeg vertrekken papa Koen en ik naar Frankrijk om onze traditie in eer te houden; de wedstrijd van Cepoy.

Vanmorgen begonnen op Blicksem en daarna richting de receptie. Betalingen, in- uitcheckers, reserveringen etc. maar toen... de opties na lopen. (mensen die niet echt gereserveerd hebben, maar dit wel van plan zijn maar toch nog even na willen denken..)

Daar stond een mevrouw tussen die we al 23 keer hebben gemaild en gebeld. Vandaag was het mijn beurt. Het eerste nummer was afgesloten en bij het tweede nummer kregen we geen gehoord. Nieuwsgierig als ik ben, haar adres bij google maps ingevuld, tot mijn verbazing kwam ik bij een restaurant uit.....vreemd. Toen, nog wat nieuwsgieriger, haar naam ingevuld bij google zelf. Toen kwamen de berichten; mevrouw was dus een oplichtster. Trots als ik was, dat IK degene was die deze vondst had gedaan meteen aan de rest laten lezen. Een mijlpaal dus ;-)

Verder vele grappige momentjes, zoals het hele internet afstruinen naar een nummer van het bedrijf waar een vrouw werkt die net haar 06 nummer had gegeven, want wie tot 10 kan tellen kan de hele wereld bellen, maar ik had 2 cijfers te weinig opgeschreven haha.

Verder heb ik me, als echte voetbalvrouw, opgegeven om mee te doen aan de EK gokpoule, ik ga dus even invullen wie er gaat winnen, welke wedstrijden door wie gewonnen worden en met hoeveel doelpunten :D

Nu ga ik mijn tandjes poetsen en naar bed, morgen is D-Day.

Au revoir, lief zijn allemaal!
Desirée

p.s.
Als je ziet dat de bak waar je het toilet in moet lozen vol is, ga het er dan niet bij gooien want dan overstroomt het, GEK HE?!

  • 31 Mei 2012 - 21:24

    Je Mam:

    Veel plezier en succes komend weekend en maak er een gezellige boel van.

    Liefs je Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 36053

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: