Lekker twee dagen gezwommen - Reisverslag uit Cepoy, Frankrijk van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Lekker twee dagen gezwommen - Reisverslag uit Cepoy, Frankrijk van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Lekker twee dagen gezwommen

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

04 Juni 2012 | Frankrijk, Cepoy

Zaterdagochtend wakker geworden van de het zonnetje dat flink aan het branden was op het tentdoek. Meteen de bikini en zwembroek aangetrokken want het ontbijt werd vandaag in het zonnetje opgegeten.
Daarna even de baan gaan verkennen, lekkere een rondje gepeddeld en de tactiek doorgesproken; VOLLE BAK GÁÁÁÁÁÁN :D.

Een aantal uur later gemeld en ons vol laten schrijven met nummers, ik zelf had 11, 2x1 dus ik had iets waar te maken... en Koen had 15, dus dat is ook een 1.. ;-)

Toen we op de startlijn lagen kwam er één of andere halve 100x met zijn boot met 100kilometer per uur langs zodat je achter de startlijn lag, en zo niet je een arm miste :-)

Gestart, en na tien meter moe, dat begon al goed... toch nog redelijk vol kunnen houden. Als 2de all-in binnen en 1ste junior, woeee. Ook Koen kon het podium beklimmen, tweede :-D

Weer een heerlijke BBQ gehad en ons daarna weer flink met het hout, en dit keer ook papier, uitgeleefd!

's Nachts hadden we onze ogen dicht maar leek het alsof je ze open had omdat het gewoon licht was, zo'n erge onweer en regen hebben we gehad. Midden in de nacht vroeg onze buurman of we de auto open wilde doen want hij was wel klaar met inzwemmen. Koen zijn tent stond vol water en heeft zijn slaapje verder afgemaakt in de auto.

's Ochtends een ontbijt in 3 truien en 4 jassen onder 3 paraplu's daarna meldplicht bij de baan. De nummers weer opgeschreven en de badmutsen opgehaald.

De malloot was dit keer wat minder fanatiek met zijn op-en-neer-gevaar met 1OOkm per uur. Toen gestart voor 2 rondjes dit keer, Koen en ik haalde elkaar steeds in dus dat was wel gezellig. Koen eindigde als 5de en ik als 1ste van me leeftijd en 4de all-in.

Al met al een prachtig weekend, veel gelachen, nog meer gelachen en niet normaal erg gelachen :-D

Toen terug naar Renesse, nog even gegeten bij de wok en snel de caravan ingedoken. Want vanmorgen begon de gewone werkdag weer.

Het was een rustig dagje vandaag, eenden ontweken waardoor ik in de bosjes belandde en alvast een begin gemaakt aan de voetbal versieringen.

Liefs,
Desiree

p.s.
Ik ben weer in Dongen :-)

• 04 Juni 2012 - 19:14

Je Mam:

Wat ben ik weer trots op je. De bekers en medailles staan hier op de kast te pronken en ik heb genoten van alle foto's. Is er iemand benieuwd naar de foto's deze kun je zien op onze site www.emmentjes.nl

Liefs je mam.

• 05 Juni 2012 - 07:35

José De Wit:

Proficiat met je prijzen!
    Wat is het toch een raar "weer" hè. Zo zit je in je bikini en de volgende dag weer met een dikke trui.
    Groetjes José
    PS Veel voetbalplezier