Week 7 alweer.. - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Week 7 alweer.. - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Week 7 alweer..

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

07 Juni 2012 | Nederland, Renesse

De tijd gaat snel! Zit al weer op de helft van week 7. Nog maar 13 te gaan dus!

Dinsdag naar school geweest, iedereen een presentatie gehouden over zijn/haar stage en natuurlijk iedereen weer even zien. Ook filmpjes gezien van de mensen in het buitenland, naja 2 hadden er een filmpje opgestuurd. Wel erg gaaf om te zien.

Daarna nog even het kanaal ingesprongen met Koen en Rick. Vorige keer bijna tropische temperaturen in het kanaal, afgelopen weekend water van 25 graden en ik schat zo in dat het kanaal gezakt was tot 16.. Met een buitentemperatuur van "zal ik me winterjas aan doen of toch maar niet" was dit niet erg aangenaam. Maar op de terug weg is die-hard Max er ook nog bijgesprongen! Natuurlijk mocht eerst Max douchen, volgende keer niet meer want het duurde te lang!! haha, daarna Rick toen ik (volgens Koen ook te lang...) en toen Koen. Daarna nog gegeten en was het weer tijd om richting de camping te reizen.

In Dongen zo'n 6x moeten stoppen voor de avondvierdaagse en net voor Renesse was een brandweer oefening/feestje dus dat was ook even wachten.. maar al met al een vlotte reis :-p

Gister weer lekker gewerkt, niet echt iets heel bijzonders meegemaakt, alleen mijn avonddiner wat bestond uit krulfriet, een frikadel speciaal en een kroket :-)

Daarna mijn Wijde Blick EK-poule ingevuld dus.... ben benieuwd!

Vandaag een dagje werken, vanavond uit eten, dan naar huis, morgen even langs mijn sponsoren en daarna een wedstrijd. Pfoeee druk.

Veel plezier allemaal vandaag!
Liefs Desirée

p.s.
Op de receptie wisten ze niet dat er zoveel verschillende kaarten uit Dongen bestonden.

p.s.
Om kwart voor 7 opstaan om te douchen is zo niet nodig als je maar 6 minuten kan douchen....

  • 07 Juni 2012 - 06:28

    Je Mam:

    Ik vond het ook al erg vroeg vanmorgen maar je hebt je tijd weer goed besteed. Tot vanavond het is alleen jammer dat het maar voor een dag is maar de plicht roept.

    Liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 36061

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: