Wat een drukte! - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Wat een drukte! - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Wat een drukte!

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

07 Juni 2012 | Nederland, Renesse

Snel een berichtje!
Ik word namelijk zo OPGEHAALD om mee uit eten te gaan, wat een luxe!! Daarna vervolg ik mijn weg naar huis want morgen moet er door de grachten van Leiden gezwommen worden. Wanneer ik op de temperatuurmeter kijk en vervolgens met één oog een blik op buienradar werp waar ik een klein zonnetje en 17°C zie loopt er al een rilling over mijn rug. Achja, niet zeuren kou zit tussen de oren….toch?!

Vandaag lichtelijk overdonderd door een gast. Zo’n 14 mensen stonden op mij te wachten want het was even spitsuur, of eigenlijk spitsochtend in Blicksem. Terwijl ik bezig was als een echte vrouw (die kunnen meer dingen tegelijk) lukt het mij toch niet iedereen tegelijk te helpen, erg vreemd natuurlijk. Toen ik even naar binnen liep om een sleutel te halen, zag ik het begin van een kleine rij voor mijn bureautje ontstaan en zei daarom “Ik kom zo bij u :-)”. Gevolgd door een “Ja dat kan best, maar we willen nu geholpen worden.” Ik en mijn goede humeur draaide het hoofd om de hoek en ik zei “Dat begrijp ik mevrouw, ik ben bijna klaar met deze mensen en kom dan gelijk bij u.” “Dat zal best maar zoals ik al zei: ik wil NU geholpen worden”. Dus eerst mevrouw maar geholpen. Een internetkaart wilde ze graag. “Heeft u een voorkeur voor een gebruikersnaam?” Na wat aarzelingen en 4 keer om haar heen gekeken te hebben mompelde ze iets met een L en een I. Dus ik de naam opgeschreven zoals ik hem hoorde, gevraagd of die zo goed was en ja dat was hij. Toen stap 2, het wachtwoord. Of mevrouw een voorkeur had, nee die had ze niet. Dus zelf een wachtwoord verzonnen en tegen mevrouw verteld. Was niet goed, want misschien had iemand het wel gehoord. Buiten het feit dat wij hier op de camping allemaal heel eerlijk, sociaal en te vertrouwen zijn heeft niemand haar inlognaam gehoord/gezien dus kom je met alleen een wachtwoord (als ze deze al gehoord hebben en interesse hebben in háár internetcode) niet zo ver. Mevrouw hier op gewezen, maar toch was het niet in orde. Dus een ander wachtwoord gemaakt, sneaky opgeschreven en in haar hand laten glippen.. Maar dat wachtwoord was niet logisch en dus ook niet goed. Mevrouw een nieuw wachtwoord gegeven en niet afgewacht of ik misschien de 2 verkeerd had geschreven of dat ik met een andere kleur pen had moeten schrijven, maar meteen een prettige dag gewenst en verder gegaan met de vrolijke fietsenhuurders :-D.

Liefs vanuit Renesse,
Desirée

p.s.
Ik doe mijn was zelf niet, maar heb vanmorgen wel een spoedcursus hoe werkt de wasmachine en hoe werkt de droger gegeven!

  • 07 Juni 2012 - 18:04

    Paul:

    Een zeer goed wachtwoord is (netjes op je beurt wachten) dat raad niemand lol

  • 08 Juni 2012 - 15:30

    José De Wit:

    Hoezo....lastige mensen!! Groetjes en zwem-/werkze. José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 36061

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: