Time Out - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu Time Out - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

Time Out

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

12 Juni 2012 | Nederland, Renesse

Een keer ’s middags een berichtje!
Ik ben helemaal van het padje af, ik heb geen idee welke dag het is, vergis me in ochtend en middag en geen een van mijn klokken staat gelijk. Een tijdje niets geplaatst, tja wat moet ik plaatsen, veel regen in Nederland en weinig (lees: geen) goals voor Nederland…. De een roept dat de bus gestart kan worden want het duurt niet lang meer voor ze terug kunnen en de ander roept dat in 19weet-ik-niet ook slecht gestart werd met het kampioenschap en ze alsnog kampioen werden. Wat ik denk? Ik denk dat ik vanavond aardappels eet. Wat betreft mijn EK-poule, waarschijnlijk heb ik prijs, de poedelprijs. 3-1 Duitsland? 2-1 Nederland? Nope volgens mij (met wat geluk) 2 wedstrijden goed gegokt.

Hier op de camping is in ieder geval genoeg support, van alle nationaliteiten! Als oranje speelt is IEDEREEN oranje en schreeuwt zijn of haar longen uit haar lijf.

Genoeg over voetbal want ik heb er geen verstand van en er is al genoeg gekakel over op tv, radio en internet. Gister een dagje vrij geweest en heb ik ’s middags niets uit gevoerd en ben ik ’s avonds naar de gala avond van een prachtige Romy geweest.

Afgelopen zondag echt onwijs hard gewerkt (normaal mag je dat niet over jezelf zeggen, maar nu zeker wel) 85 vertrekkers, 9 incheckers, alle ramen gezeemd, telefoon en mail beantwoord. PFOE.

Zaterdag van 12.00 tot 19.00 gewerkt, vanaf 6 uur alleen maar stressende mensen gehad die info wilde weten over een boot een fiets of iets anders maar zich niet konden focussen op het gesprek maar achter mij bleven kijken naar een bal die maar niet in het Deense goal kwam. “De boot vaart af om…” “NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE”, ik heb niet eens om hoeven kijken, de Denen hadden gescoord.

Vrijdag, vrijdag was een beetje D-Day, 4kilometer in de grachten van Leiden. Buiten het feit dat het windkracht 16 was en het water bijna 10graden kouder dan mijn laatste wedstrijd had ik er toch echt geen zin in :-p. Van start gegaan met het eerste rondje met in mijn gedachte, dit is het kleinste rondje hierna nog twee grote. Al met al tevreden, nog net onder het uur gebleven, gewonnen en niet helemaal kapot. Alleen blauwe tenen. Met mijn fruitmand en bosbloemen richting Renesse gevlogen (anders kwam ik te laat en kon ik niet meer binnen, pasje vergeten JEUJ!)

Daarstraks kwam er een vogeltje Blicksem binnen gevlogen, ben maar een half uur bezig geweest om het beestje weer veilig naar buiten te leiden.
Ik ga weer aan het werk er komt een recron vergadering aan,
Desirée

  • 12 Juni 2012 - 17:11

    Je Mam:

    Wat heb je het toch allemaal druk maar je doet het allemaal toch maar.
    Wij zijn trots op je.

    Je mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 36061

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: