“Wat kost dat?” - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu “Wat kost dat?” - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Désirée Emmen - WaarBenJij.nu

“Wat kost dat?”

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Désirée

13 Juni 2012 | Nederland, Renesse

Zo wat een ochtend! Vanmorgen eerst over 2O eenden moeten springen om de caravan uit te komen, toen de deuren van Blicksem open gegooid. Op weg naar de computer kwam ik Ina tegen die ruzie had met de snel-kook-plaat-pan-dinges voor de eieren, als professionele kokkin dat ding (wonder boven wonder) aan de praat gekregen. Richting mijn computer gelopen… gebruikersnaam en wachtwoord… ja mijn naam is Desiree maar daarmee kwam ik niet ver. Naar Hannah gebeld of zij iets wist en die kwam toch met een oplossing! Ze ging me even een mail sturen met de wachtwoorden die het misschien konden zijn… Toen ik zei ja, de mail… had ze het al door die handige Hannah :-p. Mijn bazen allebei niet aanwezig, maar na drie kwartier was het toch goed gekomen.

Zit ik dan, lekker aan mijn opdracht te werken en een gezellig drukke inloop. Iedereen die binnenkomt heeft het over vanavond, “Mag ik een fietskaart, waar ga jij voetbal kijken?” “Ja, die fietskaart is wel goed, met wie ga je kijken?” “Ja ik wil graag een gasfles, wie gaat er winnen denk je?” “Is het goed als ik de fiets vanavond terug breng, hoeveel gaat het worden denk jij?”
Nou ik weet helemaal niets, alleen dat ik op mijn onwijs mooi gepimpte EK fiets in mijn Nederlandse shirt en vest en met geschminkte wangen vol goede moed naar het centrum rijd, een patatje koop en dan met Ilona voetbal ga kijken, in de hoop dat er vanavond wel een goal wordt gemaakt dóór Nederland wel te verstaan en als ik mijn voorkeur uit mag spreken meer dan één.

Er kwam zelfs een Duitse meneer grapjes maken over de prijs, namelijk; of de uitslag van vanavond invloed heeft op onze prijzen. “Nou meneer, de prijzen blijven gelijk ongeacht de uitslag, alleen als Nederland verliest worden de tarieven natuurlijk wel aangepast, speciaal voor u :D.” Daar achteraan een; “echt waar hoor”. Dacht ik hem even vast te hebben, antwoordt hij, “Dan ga maar vast nieuwe prijzen maken want Robben staat vanavond aan jullie kant”. Niet op mijn mondje gevallen had hij me toch even stil. “Het maakt niet uit”, zei ik “Wij hebben altijd nog de knapste speler van het kampioenschap.”

  • 13 Juni 2012 - 10:50

    Je Mam:

    Ik denk dat je de eenden te veel verwend al moet ik wel zeggen dat Koen en ik er mee zijn begonnen. Wat betreft het EK ik zie het niet echt zitten maar hoop natuurlijk op een mooie uitslag.

    Liefs je mam

  • 14 Juni 2012 - 09:59

    Fam Hekker:

    Hoi hoi,
    ondanks al je drukke arbeid daar in het zeeuwse land , vonden we het super dat je er maandag bij was. bedankt hiervoor!!
    Fijn om te zien dat je het zo naar je zin hebt daar, hopelijk zien we je snel weer, maar ondertussen blijven we je volgen hiero :) Zet m op van het weekend
    tot snel, liefs van ons !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Renesse

Désirée

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 36053

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 30 September 2012

Bij Dees op de camping in Renesse

11 December 2009 - 23 December 2009

Kleine Deesje wordt groot, alleen op reis!

Landen bezocht: